Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Traagheid - snelheid van T2 vervolg op vastgelopen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 12/08/2008 :  08:57:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Gezien ik nog niet verdergeholpen ben ging ik zelf op zoek.
Heb heel mijn usergeheugen leeggemaakt , de customvoicebanken verwijderd , dus er wordt niets meer geladen bij het opstarten.
Voorlopig werkt alles terug normaal , alleen springt bij het nemen van de eerste registratiememory knop 1 keer op de twee de sound terug naar "dance hook" , de stijl neemt hij wel.Waarschijnlijk een onvolledige link naar wat hij moet nemen.Dit doet hij al wel sinds hij een maand of 3 oud was.

Nu mijn vraag , is de snelheid van de T2 afhankelijk van de "volheid" van de HD.
Een registratie neemt toch geen plaats in , een midifile amper 50 tot 80 kb.
En de wavefiles geven geen problemen.

Dank voor antwoord.

T-Rossie
Moderator

3273 berichten

Geplaatst - 12/08/2008 :  11:09:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Rudi,
Gezien de problemen die je hebt lijkt het mij verstandig om 's even naar de dealer te gaan. (je hebt immers 2 jaar fabrieks garantie)
De harddisk (40 Gig) krijgen we nooit vol, er kan enige fragmentatie (=rommelige opslag) zijn maar een T2 mag daardoor niet trager worden.

Overigens zou het wél zo kunnen zijn dat jouw registraties verwijzen naar bestanden die er niet meer zijn in het usergeheugen of op de harddisk..... dan kan de T2 wel het spoor een beetje kwijt raken.

Het verplaatsen van bijv. voice-, sound- en/of style-bestanden op de harddisk van de éne- naar een ander map maakt dat een registratie niet meer 'volledig' wordt. De T2 meldt dan (helaas) niet dat hij iets mist (en wát) maar vult de ontbrekende delen gewoon niet in.

Roel

Jouw user geheugen heb je (dacht ik) geleegd ??
Ga naar bovenaan de pagina

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 12/08/2008 :  12:46:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Wel Roel , het usergeheugen is helemaal leeg en mijn dealer , Oostendorp is 245 km. van mijn deur verwijderd dus ik probeer hier zelf iets op te lossen.
Ik zie uit naar nieuwe reacties.
Rudi

T-Rossie
Moderator

3273 berichten

Geplaatst - 12/08/2008 :  13:54:02  Toon profiel  Reageer met citaat
OK Rudi.... ik heb niet meer tips.

Soneg
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 12/08/2008 :  18:19:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Probeer je harddisk is te verwijderen,als ie blijft "hangen"kan je T2 rare dingen gaan doen (is mij overkomen in de T1)

Soryt

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 12/08/2008 :  19:28:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Misschien is het een idee om via de pc (music finder knop ingedrukt
houden een T2 aanzetten) dan via de verkenner een hard disk check te doen en te defragmenteren.

In Windows verkenner T2 Harddisk selecteren, rechter muis toets en dan eigenschappen, onder tab extra vind je deze opties.

Je zou ook een totale back-up van je harddisk kunnen maken naar de PC
en dan de hard disk weer formateren via de T2, en de alles weer terug
zetten.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000