Auteur |
Onderwerp  |
|
cooknl
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 04/09/2008 : 13:13:26
|
Hoi Ik heb deze week een tyros 2 met HD en extra geheugen en de speaker set aangeschaft.
Alles werkt naar behoren maar vind 1 ding erg irritant en dat is de LANGZAME autoboot van de harddisk, waar die duitse spullen automatish ingeladen worden van de HD.
Ik weet dat als ik op CANCEL druk dat dan de load van de HD gestopt wordt, maar ik zou graag dat de harddisk helemaal niet automatish opstart, heeft iemand een foefje om dat te realiseren?
Alvast bedankt,
Rob |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 04/09/2008 : 18:49:10
|
Ga naar Voicecreator, Kies Custom Voice bank edit Druk DELETE en selecteer vervolgens alles wat je niet geladen wilt hebben. Bevestigen en klaar is kees.
De volgende opstart zal hij alleen dat inladen wat je niet hebt gedeleted in de VoiceBank
Geen foefje, maar gewoon een feature van de T2 dus |
 |
|
cooknl
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 04/09/2008 : 19:55:44
|
Hello mr.T ;)
Dat werkt als een tierelier bedankt. Een vraag nog is het nu ook van de harddisk af of alleen uit het geheugen??
Rob
Rob |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 04/09/2008 : 20:04:13
|
Het staat gewoon nog op jouw HD. Eigenlijk worden de voices dus niet uit het geheugen gewist, zoals je vraagt. Alleen de toewijzing van de voices aan de plek waarop ze stonden is ongedaan gemaakt. De voices worden dus bij het opstarten niet meer in het geheugen geladen.
Groet, Ruud |
 |
|
cooknl
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 04/09/2008 : 22:02:28
|
Hey Ruud,
Bedankt , nu is het zo klaar als een klontje ;)
Rob |
 |
|
|
Onderwerp  |
|