Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 inventarisatie inlogprobleem op forum Ty3-site
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 05/09/2008 :  17:28:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Op verzoek van admin heb ik deze draad geopend.

Bij het inloggen op het forum via de ty3-site heb ik het volgende probleem:
Als ik na het invoeren van mijn inlognaam het wachtwoord wil invoeren en het vinkje bij 'wachtwoord opslaan' heb weggehaald, staan er al vele (ongeveer 15) zwarte bolletjes in het invoerveld. Na het verwijderen van de bolletjes vul ik mijn wachtwoord in en krijg ik de windowsmelding dat het ingevulde wachtwoord niet overeenkomt met die in windows is opgeslagen (let wel, vinkje is weggehaald), met de keuze de oude te overschrijven.
Bij zowel ja- als nee-invoer en vervolgens aan te melden krijg ik de melding dat ik succesvol ben ingelogd. Echter is dat niet het geval en mijn naam wordt ook niet zichtbaar bij 'ingelogd als....'

Dit probleem doet zich ook voor als ik ben uitgelogd in de T-2 website, dus dat maakt niet uit.
Ook de web-browser afsluiten en weer aanzetten helpt niet, en zelfs de computer afsluiten en weer opstarten helpt niet.

Verzoek van admin om aan te geven als je hier ook problemen mee ondervindt.

Groet, Ruud

Bewerkt door Ruud op 05/09/2008 17:30:05

Wytze
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 05/09/2008 :  17:51:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey Ruud,

wat nou als je op Ty3.nl naar het forum gaat, en voordat je inlogt op profiel klikt. Dan komt er een scherm waar je gebruikersnaam en je wachtwoord gevraagd, maar waar niet gevraagd wordt om dat wachtwoord te onthouden.

Mocht dat niet werken, heb je al geprobeerd om in te loggen en dan wachtwoord onthouden aanvinken? Misschien zal hij dan voortaan je echte wachtwoord onthouden ipv dat verkeerde wachtwoord van 15 tekens.

In ieder geval bedankt voor je input, we zijn erg blij met mensen die meehelpen om onze Tyros 3 actie opnieuw een groot succes te maken.
Ga naar bovenaan de pagina

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 05/09/2008 :  18:29:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Via profiel werkt het ook niet.
Ik krijg wel het scherm om profiel te wijzigen/aanvullen, maar na sluiten ervan lukt de login niet.

Als ik wachtwoord onthouden heb aangevinkt, blijft hetzelfde probleem zoals beschreven.

Groet, Ruud

adrosalpha
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 05/09/2008 :  19:34:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Arme Ruud, het zit niet mee.
Maar misschien kan het werken via een andere browser???
Ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt, maar geef het niet op.
Ik werk al geruime tijd via Firefox, die werkt makkelijker als Windows Explorer.
Het is maar een idee.
Succes Ruud!!!!!!
Arie.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000