Die vraag heb ik ook wel. 'k Heb er nog niet veel tijd aan kunnen besteden. Het geluid op zich is prima, alleen klinken de bassen en mid/hoog niet echt gescheiden zoals ik het in Wezep op de open dag heb ervaren. We zijn benieuwd... Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger!
Ik heb de bewuste speakers zelf niet, maar wat belangrijk is dat de HS80 de EQ's op neutraal staan en in combinatie met de HS10W is het aan te bevelen dat op de HS80 de LOW CUT wordt ingeschakeld.
Dit voorkomt dat zowel de HS80's en de HS10W in hetzelfde frequentiebereik mekaar 'in de weg zitten' (zij kunnen elkaar namelijk tegenwerken ipv aanvullen)
Even op een zijspoor: Ik wil eventueel een TC Voiceworks aanschaffen. Moet de uitgang van dit apparaat apart versterkt worden (bv SP300) of wordt het signaal teruggestuurd naar de Tyros? CIk gebruik al de HS boxen) Grtz, Heiko
Je kunt de TC stereo output eventueel terugsturen naar de line-ins van de T3 maar ikzelf heb gekozen voor een apart mixertje (mackie) waarop de TyrosX en de TC op stereo kanalen binnenkomen.
De enige verbinding die de Tyros met de TC heeft is een midikabel. Het is zelfs mogelijk om de TC presets te selecteren/kiezen dmv registraties op de Tyros... via de midikabel
Nog bedankt voor je reactie HS80 stond op flat en de HS10W stond op off De HS80 heb ik nu op 80 Hz gezet en HS10W zo gelaten Andersom zou ook gaan volgens jou reactie. Dat probeer ik ook nog wel