Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Is er al een demonstratiefilm van de T3?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 10/09/2008 :  17:07:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi Tyrosvrienden,

Ik wil graag weten, of het officiele demofilmpje van de T3 er al is, ik hoop dat Michel Voncken hem weer inspeelt..................

lizzard

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!

fboss
Average Member

380 berichten

Geplaatst - 10/09/2008 :  19:30:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal;

Hier de Tyros 3 demo video's

http://music-tyros.com/en/movies/index.html

Super

Groetjes van fboss

Bewerkt door fboss op 10/09/2008 19:36:09
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 10/09/2008 :  21:32:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Goede film, zeg. Duidelijke uitleg, mooie demo's goed gedaan. Martin Harris kan ook goed spelen.

lizzard

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 26/09/2008 :  22:44:12  Toon profiel  Reageer met citaat
zeer mooie styles ook

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 27/09/2008 :  11:40:09  Toon profiel  Reageer met citaat
De Yamaha Club UK heeft een Tyros3 DVD gemaakt.
Gefilmd en geëdit door James Woodcock en met medewerking van James sargeant, Glyn Madden en Martin Harris.

De DVD blijkt alleen voor leden van de club te zijn, maar ik kwam de audiotracks tegen welke je kunt downloaden.
Als je de mogelijkheid hebt loont het de moeite om ze via een fatsoenlijk audiosysteem te beluisteren. Het verschil met de T2 is dan nog beter te horen.

Dit stond er nog bij ter vermelding.
The breaking news item at the end is the new vocal pack for Tyros 3, with pricing and availability yet to be confirmed.
Ben benieuwd naar deze vocale sounds.

De downloads zijn te vinden op synthzone, General Arranger Keyboard Forum. Te bereiken via 'Links' in het menu van deze site.
De links heb ik verwijderd naar aanleiding van het copyright-bericht van T-Rossie, wat verderop in deze draad is te lezen (30 sept'08).

Veel plezier ermee.
Groet, Ruud

Bewerkt door Ruud op 01/10/2008 09:23:21

Soneg
Advanced Member

1663 berichten

Geplaatst - 27/09/2008 :  13:26:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Klinkt fantastisch .

Soryt

T-Rossie
Moderator

3311 berichten

Geplaatst - 27/09/2008 :  19:30:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey Ruud bedankt voor de links.
Het is jammer dat degene die de bestanden heeft omgezet zo'n 'magere' geluidskaart-kwaliteit heeft gezien de hoeveelheid ruis die meegleverd wordt.
Ik heb wat edit-werk gedaan om dat eruit te krijgen en het engelse commentaar verwijderd. Het gaat om de Tyros2 en niet om de voice-over.

Nu zijn er slechts 2 files over die alle muziek tonen :
Part 1-4 : link ingetrokken

Part 5-7 : link ingetrokken

Roel

Bewerkt door T-Rossie op 30/09/2008 23:21:50

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 27/09/2008 :  20:22:33  Toon profiel  Reageer met citaat

Hallo Roel,

Mooi stukje huisvlijt met een goed resultaat.

Wat ik overigens van de vocal pack hoor vind ik erg goed klinken.
Zo krijgen we een hoog Enya-gehalte.

Groet,
Ruud

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 27/09/2008 :  22:38:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Waarom sla het audio bestand op op een mp3 met een bitverwerkings snelheid van 192 kbps op?

Als ik het al op mp3 op sla zou ik toch voor minimaal 320 kbps gebruiken.

mp3 het zou verboden moeten worden.
Wma klinkt al beter dan mp3.

Wanneer komt er een kompact audio formaat die even goed of beter klink dan de cd?

Gr. Wim

T-Rossie
Moderator

3311 berichten

Geplaatst - 28/09/2008 :  01:34:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Wim,
Ondanks dat ik redelijk goede oortjes heb hoor ik zo goed als geen verschil tussen een originele CD opname en dezelfde track omgezet naar MP3 192kbps. Lager dan 192 begint geleidelijk aan kwaliteit te verliezen.
Als het aan mij ligt hoeft er niets 'verboden' te worden.
Overigens begrijp ik jouw vraag over een beter klinkend 'compact' formaat niet. In mijn beleving wordt er bij een compacte opslag ALTIJD aan data compressie gedaan en dat kan never nooit nie beter klinken dan ongecomprimeerd.

Om je vraag te beantwoorden :
Ik sla het op in MP3 formaat 192kbps 44.1kHz omdat ik dat goed- én compact genoeg vind. Een matige opname wordt écht niet beter door 'm op te slaan als 320 .... er zijn mensen die dat wél denken
Het basis materiaal van deze opnames is gemaakt door Bill/ABACUS (UK) die slechts een Soundblaster geluidskaart heeft... dit gaf erg veel ruis. Het weghalen van die irritante ruis geeft hier en daar een 'wazig' geluid, goed hoorbaar bij soft strings.
Als iemand de originele DVD heeft is er een super audio-mix van te maken ook op 192 kbps.

Maar...... we dwalen af !! Hoe vind je de T3 klinken?

Bewerkt door T-Rossie op 28/09/2008 03:01:26

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 28/09/2008 :  16:16:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Roel,

Ten eerste bedankt voor je bijdrage.

Ik hoorde wat oneffenheden in de opname, ik ben blij dat het niet aan de kwaliteit van de T3 ligt maar aan het aangeleverde basis materiaal.

Mijn excuus voor mijn misvatting!
Ik ben nu eenmaal een perfectionist.

Ik zoek nu eenmaal het beste, en het beste keyboard op dit moment is absoluut de TYROS3.

Gr. Wim

Bewerkt door tyro op 28/09/2008 16:16:59

T-Rossie
Moderator

3311 berichten

Geplaatst - 29/09/2008 :  01:17:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Hebben we dat gevoel niet allemaal Jeff?
"Gedeelde smart is halve smart!"

TonV
Starting Member

14 berichten

Geplaatst - 30/09/2008 :  17:15:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Nog een link, Tyros3 Demo-Dvd in wmv format.

Is op synthzone, General Arranger Keyboard Forum te vinden.

Ik weet niet hoe het zit met copyright of zo.Ik bedoel dit is een gratis giveaway voor UK inzetenen.Persoonlijk lijkt het me ook meer een VERKOOP-DVD ( er wordt niet een kritische noot gekraakt ) .. afijn, mocht dit niet mogen, mijn excuses en dat de site-admin de link dan maar verwijdert ...

Bewerkt door TonV op 01/10/2008 08:33:15

T-Rossie
Moderator

3311 berichten

Geplaatst - 30/09/2008 :  23:20:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Tony,
Je slaat de spijker op z'n kop, het zijn copyrighted files.
Zojuist heb ik gesproken met Glyn Madden de Yamaha club editor :

" I'm afraid I have been informed of a problem. The music we recorded on the DVD is subject to UK copyright laws. Yamaha UK have submitted the Mechanical Copyright Protection Society (MCPS) license fees to cover production of the DVD in the UK but, as far as anyone is aware, this does not cover the material being re-produced/distributed elsewhere (i.e. other countries / Internet etc.) "

Helaas waar dus en daarom moet ik mijn download links intrekken.

Ik ga niet jouw link verwijderen.... dat mag je zelf doen net als ik gedaan heb.

Roel

Bewerkt door T-Rossie op 30/09/2008 23:23:04

TonV
Starting Member

14 berichten

Geplaatst - 01/10/2008 :  02:34:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Nu, dat is dan wel weer heel raar/krom van Glyn Madden.De link komt van een van de grootste Yamaha Boards in Engeland.En als er een board scherp is w.b. copyrighted materiaal is het dat board wel ( en terecht natuurlijk ), in feite hebben ze ook nog een direct contact met Yamaha Club Magazine, het blaadje waar de DVD vandaan komt.Alleen die laten de link, tot nu toe, gewoon staan.

Maar ik had begrepen dat Oostendorp deze Promotie DVD ook probeerd te bemachtigen ?.

Bewerkt door TonV op 01/10/2008 08:34:15

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 01/10/2008 :  15:32:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb mijn eerder geplaatste links om bovengenoemde reden verwijderd en alleen verwezen naar de website waar ze te vinden zijn.

Groet,
Ruud
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000