| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 10/09/2008 : 19:26:44
|
Hallo allemaal;
Ik heb ademloos zitten genieten van al het moois dat de Tyros 3 ons biedt.
Op http://music-tyros.com
De totale demo's van Tyros 3, Movies, Styles, Voices enz. enz.
Super, Super, Super, ik kan niet wachten tot ik hem thuis heb.
Groetjes van fboss
|
Bewerkt door fboss op 10/09/2008 19:27:53 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 10/09/2008 : 19:30:17
|
Helemaal hetzelfde gevoel bij mij.... prachtig !!  Onvoorstelbaar veel professionaliteit bij zowel de T3 als de website. Dit heb ik nog geen enkel ander merk zien doen  |
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 11/09/2008 : 22:23:41
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fboss
Hallo allemaal;
Ik heb ademloos zitten genieten van al het moois dat de Tyros 3 ons biedt.
Op http://music-tyros.com
De totale demo's van Tyros 3, Movies, Styles, Voices enz. enz.
Super, Super, Super, ik kan niet wachten tot ik hem thuis heb.
Groetjes van fboss
Hoi Frans,
Het wachten wordt beloond........ proficiat alvast met je nieuwe Tyros 3.
Groetjes Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 12/09/2008 : 19:21:34
|
Alleen het prijskaartje nog wat er aan komt te hangen. Hopelijk valt dat voor ons net zo fantastisch uit! m.vr.gr. Louis |
 |
|
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 12/09/2008 : 23:17:53
|
Hallo Toine, en iedereen;
Ik ga uit van de op vele forums genoemde Europeesche brutoprijs van € 3250,- Dit is dan de Tyros 3 met standaard de 80 Gb harddisk erin.
De geheugensims komen daar nog extra bij, en deze zijn in de normale computerhandel te koop voor ongeveer € 110,- Dit is dan voor twee sdrams PC 133 van 512 Mb, dus totaal 1 Gb.
Groetjes van fboss. |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 13/09/2008 : 04:33:23
|
Dat zou mooi zijn, maar ik geloof dat niet. In de nieuwste pocketuitgave modellen/prijslijst van Yamaha staat de Tyros 2 nog met een prijs van 3.899,-- En al hoewel de Tyros 2 door Yamaha blijkbaar in de uitverkoop is gedaan en voor prijzen onder de 3.000,-- verkocht wordt, verwacht ik dat de prijs van Yamaha voor de Tyros3 ( brutoprijs ) dus zeker niet onder die van de Tyros 2 zal liggen. |
 |
|
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 13/09/2008 : 07:48:32
|
Nou, denk ook niet dat hij zo goedkoop is. Want dan kan ik beter mijn tyros 2 verkopen en voor 300-400 euro meer een nieuwe kopen.
Dan ben ik er over een paar jaar ook weer beter af. We zullen wel zien  |
 |
|
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 14/09/2008 : 12:05:38
|
Beste Allemaal;
Beter is het om de prijs eerst af te wachten, naar de wereld is klein aan het worden met Internet.
In de U.S.A. wordt de Tyros 3 aangeboden voor $3890,- en dat is ongeveer € 2900,-
Nederland kan niet afwijken van de wereldprijzen!!
Groetjes van fboss |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 16/09/2008 : 12:17:45
|
Dat doet Nederland (Duitsland evenzo) wel. In Amerika zijn de keyboards sowieso goedkoper, en met de lage dollar is het verschil helemaal groot. Reken er maar niet op dat de prijs van de Tyros3 onder de € 3.500,- komt in Nederland en Duitsland.
Importeren heeft geen zin, ten eerste betaal je invoerrechten en porto ten tweede is de voeding 110V. Yamaha heeft het betreft ombouwen goed afgedekt, zodat niet iedereen gaat importeren uit de States.
Ik had het ook liever anders gezien, maar het is nu eenmaal (onprettig) beleid van Yamaha. Daar hebben de Nederlandse dealers niks over te zeggen. Het enige wat ze (kunnen) doen, is tegen dat beleid aanschoppen (wat wij al jaren doen), net zoals de klanten (terecht) tegen ons aanschoppen.
Ik baal er ook van dat ik voor een nieuwe auto ± 45% meer moet betalen (BPM) dan in omliggende landen.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|