Auteur |
Onderwerp |
|
luc postema
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 21/09/2008 : 13:02:17
|
Na een paar lange avonden is het dan eindelijk af. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit stuk toch wel het meeste trots ben. Zoals gewoonlijk alles zelf geprogrammeerd en geregistreerd. Hier http://nl.youtube.com/watch?v=wBTWg0EytUk is het uiteindelijke resultaat te zien. Om het geluid beter uit de verf te laten komen heb ik het geluidsspoor apart in de tyros opgenomen en dat later onder de video geplaatst.
Groetjes, Luc.
|
|
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 21/09/2008 : 17:22:31
|
Zeer mooi hoor
Had het vanochtend al gehoord en had toch even wat vragen: Bij 1.25/ 1.26 (Youtube filmpje tijd) en bij 2.35/ 2.36 wat voor drum slag gebruik jij daar? (die hi-hats achtig iets een paar keer en dan de Crash of zo) Ik zoek al zeer lang naar zoiets, maar heb het nog steeds niet gevonden.
Ben ook even met zulke dingen bezig geweest, maar een style maken is toch wel erg lastig. Zeker op de Tyros 2 zelf Super gedaan!
Gr. Menno |
|
|
henkaskes
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 21/09/2008 : 19:56:25
|
Hee Luc echt supper gedaan. ook goed gespeeld op de tyros groeten Henk www.double-one.nl |
|
|
remind
New Member
37 berichten |
Geplaatst - 21/09/2008 : 22:37:50
|
Luc, complimenten. Toch ff een vraag: ik zie dat er een song-file meeloopt (start-knopje knippert), heb je alles in de Tyros opgenomen of gebruik je een midi file ?
grtn. Jeroen http://www.2mymusic.com |
|
|
luc postema
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 21/09/2008 : 22:41:26
|
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door Sneakyman
Zeer mooi hoor
Dank je.
Had het vanochtend al gehoord en had toch even wat vragen: Bij 1.25/ 1.26 (Youtube filmpje tijd) en bij 2.35/ 2.36 wat voor drum slag gebruik jij daar? (die hi-hats achtig iets een paar keer en dan de Crash of zo) Ik zoek al zeer lang naar zoiets, maar heb het nog steeds niet gevonden.
Hier heb ik de Analog Kit voor gebruikt, en dan de toetsen E1 en A3. Succes!
Groetjes, Luc.
|
|
|
luc postema
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 21/09/2008 : 22:47:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door remind
Luc, complimenten. Toch ff een vraag: ik zie dat er een song-file meeloopt (start-knopje knippert), heb je alles in de Tyros opgenomen of gebruik je een midi file ?
grtn. Jeroen http://www.2mymusic.com
Hallo Jeroen.
Nee, ik gebruik geen midifiles. Alles is met de tyros gemaakt en opgenomen. Zonder computer of wat dan ook.
Tijdens het opnemen van het filmpje voor youtube neem ik ook gelijk wat ik speel op in het geheugen van de Tyros. Vandaar dat je het lampje ziet knipperen. Ik doe dit zodat ik later het geluid bij het filmpje kan monteren zodat het allemaal wat beter klinkt op youtube. Als ik geluid ga opnemen met de digitale camera, klinkt dat niet zo geweldig. Geluid en beeld voeg ik dus later samen als 1 passend geheel.
Groetjes, Luc.
|
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 23/09/2008 : 08:14:39
|
Echt petje af voor je luc. Ik vind het mooi. maar hoe maak je zoiets, staat hier ergens of heeft iemand er een site van hoe je zo'n project'tje kunt maken?? want ik heb daar wel belang bij.
|
Bewerkt door dave op 23/09/2008 08:15:00 |
|
|
luc postema
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 23/09/2008 : 10:15:45
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dave
Echt petje af voor je luc.
Bedankt.
Ik vind het mooi. maar hoe maak je zoiets, staat hier ergens of heeft iemand er een site van hoe je zo'n project'tje kunt maken?? want ik heb daar wel belang bij.
Dat is best wel een klus om dat op schrift uit te leggen. Ik speel alles in met de Style Creator. Ik luister goed naar het origineel. In dit geval heb ik geprogrammeerd met 8 of 16 maten, maar dat ligt vaak aan het origineel hoe dat inelkaar zit. Mijn voorstel is: Woon je in de buurt van Hoogezand, en heb je zin/tijd om langs te komen? Ik laat je met alle plezier zien hoe ik te werk ga.
Groetjes, Luc.
|
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 23/09/2008 : 12:08:58
|
Poeh,
ik kom zelf dicht uit de buurt van arnhem.dat is niet naast de deur.dan houd het op.ik zal zelf even meer info over zoeken.
bedankt voor je aanbod
dave |
|
|
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 23/09/2008 : 17:27:27
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door luc postema
Hier heb ik de Analog Kit voor gebruikt, en dan de toetsen E1 en A3. Succes!
Groetjes, Luc.
Harstikke bedankt,
Ondanks dat ik het zeer druk heb nu, gisteravond laat toch nog even geprobeerd en inderdaad: dat zijn de toetsen Maar je hebt wel een preciese timing nodig om de A3 in te drukken . Toch lukt dit me nu al aardig .
Kan ik deze ook gaan gebruiken, wanneer ik weer eens een style maak of een midi file als style wil gaan gebruiken (zelf maken natuurlijk , leer je alleen maar meer van)
Gr. Menno |
Bewerkt door Sneakyman op 23/09/2008 17:28:38 |
|
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 26/09/2008 : 17:17:24
|
Hoi Luc,
Geweldig gedaan [y] mijn complimenten.
Grtz,