|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 08/11/2008 : 18:05:50
|
Hoi allemaal,
Nou eindelijk heb ik de T3 zelf vandaag mogen bespelen. Met m'n koptelefoontje, en af en toe live op de speakers heb ik lekker een uurtje of 3 zitten tingelen.
Mijn conclusie:
De geluiden zijn veel softer en eerlijker, en klinken (h)eerlijk zwoel. De styles zijn op vele punten verbetert dankzij de nieuwe SA2 technologie, ook de intro's en endings vloeien beter inelkaar over, evenals de OTS'en zijn beter op elkaar afgestemd.
De orgels-sounds zijn Super te noemen dankzij de extra dsp filters. De piano sounds zijn verbluffend.
De drawbars zijn echt een verbetering, en zijn makkelijk te bedienen, Ook zijn de drawbars te benoemen naar eigen voorkeur in gebruik.
De toetsen spelen en voelen voller aan wat ook een pluspunt is.
Het spelen met de ART 1 en ART 2 knoppen is wel ff wennen om hiermee te spelen maar deze geven dan wel een extra nuance op de blazers welke heerlijk klinken dan.
Het TFT scherm is zeer duidelijk vanuit alle kijkhoeken, en scherp beeld. Ook het extra beeldscherm betreffende de OTS'en is erg handig en nuttig.
Kortom is de T3 beter als zn voorganger, en alles wat de T2 al in zich had zit natuurlijk ook in de T3!!
Volgende week ga ik nog een middagje spelen om e.e.a. meer uit te vogelen.
Het enigste nadeel: de prijs die ik moet bijleggen bij inruil van mijn T2 
De T3 gaat mijn verwachtingen ver te boven, en ga nu dus ook ECHT denken om over te schakelen naar de T3, dan kan ik zeker weer een jaartje of 3.5 vooruit totdat de T4 uitkomt.
Groetjes van Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|