Auteur |
Onderwerp |
|
Evert
Average Member
124 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 00:00:36
|
Geachte forumleden
Graag wil ik me even voorstellen als nieuw forumlid Mijn naam is Evert en ik kom uit Almere en ben momenteel in het bezit van een psr9000. Het keyboard spelen doe ik puur voor de hobby en heb daar veel plezier in. Omdat ik bij Oostendorp een Tyros2 heb besteld volg ik dit forum al enkele dagen en ik moet zeggen dat ik het een rustig forum vind zonder al teveel poespas en daar hou ik wel van. Natuurlijk gaat het erom om zoveel mogelijk kennis met elkaar te delen en bestanden uit te wisselen die geschikt zijn om onze hobby muziek maken verder te kunnen ontwikkelen. Nu surf ik al wat jaartjes op het internet en ben dan ook wel het e.e.a. tegengekomen, midifiles,styles,etc.als nieuw lid wil ik dan ook meteen een file met jullie delen. Het is een Tyros2.mfd file met 2424 records waarvan 150 nederlands. Misschien hebben jullie hem al maar dat merk ik dan wel. Om de records in de file te zien en te bewerken kun je het programma Musicfinderfiew downloaden van deze link (http://www.svpworld.com/util_mfdview.htm)Ik zal aan Frans vragen of hij een link kan maken om de Tyros2.mfd file te downloaden als dit niet lukt dan zal ik hem per email verzenden aan diegene die hem wil hebben.
Nou dat was het groetjes Evert Veel Tyros2 plezier
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 09:29:05
|
Bedankt Evert en welkom.
Met het installeren van de MFView krijg ik de melding 'insert disk'! Daarna de melding dat ie MusicFinderView.CAB niet kan vinden, terwijl die file toch in de map staat. Weet iemand een oplossing?
Alles staat in 1 map en ik heb ook al de *.CAB een keer uitgepakt om te kijken of het daar aan lag, maar helaas.
Groet, Ruud |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 10:19:05
|
Welkom Evert uit Almere Ik hoop dat je net als wij veel plezier aan je Tyros2 zult hebben. En wij hopen dat je veel kennis en muziek met ons wilt delen om nog meer uit onze T2 te halen Het begin is in ieder geval goed. Dank voor de MusicFinder.
Groeten Henk. |
|
|
Evert
Average Member
124 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 10:50:16
|
Hallo Ruud,
Waarschijnlijk heb je alleen de update geinstalleerd. Je moet eerst de versie 1.9.4 installeren en dan de update 2.0.4.maar wel eerst de oude verwijderen.
Groetjes Evert
quote: Originally posted by Ruud
Bedankt Evert en welkom.
Met het installeren van de MFView krijg ik de melding 'insert disk'! Daarna de melding dat ie MusicFinderView.CAB niet kan vinden, terwijl die file toch in de map staat. Weet iemand een oplossing?
Alles staat in 1 map en ik heb ook al de *.CAB een keer uitgepakt om te kijken of het daar aan lag, maar helaas.
Groet, Ruud
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 16:06:09
|
Het is juist 1.9.4 full die het niet doet. |
|
|
Evert
Average Member
124 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 16:51:20
|
Hallo Ruud,
Als je Musicfinderview hebt uitgepakt hoeveel bestanden staan er dan in de map, dit zouden er 4 moeten zijn. 1.MusicFinderView 2.920 kb 2.Readme 5 kb 3.setup 136 kb 4.Setup.Lst 7 kb Kijk of dit klopt anders moet je de file opnieuw downloaden. Zorg wel dat je een lege map hebt waar je het in uitpakt.
Groejes Evert
Het is juist 1.9.4 full die het niet doet.
|
|
|
Evert
Average Member
124 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 16:57:11
|
Als je er helemaal niet uitkomt leg dan je probleem uit aan de maker van de software. Michael P. Bedesem mpb@sover.net
Het is juist 1.9.4 full die het niet doet.
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 20:28:45
|
OK Evert bedankt. De 4 files zitten idd in de map, waarbij de MusicFinderView de extentie .CAB heeft.
Ik ga verder uitzoeken hoe het komt dat het nog niet werkt.
Groet, Ruud |
|
|
|
Onderwerp |
|