Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 primeur demonstratie reacties
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 25/10/2008 :  20:20:36  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
hallo,

ik was eens benieuwd naar jullie reacties van de primeur demonstratie in wezep. zelf vind ik de tyros3 verbeterd.zoals de vocal harmony vind ik vele male verbeterd.de tyros is ook in z'n geheel dynamischer geworden.de leslies en de dsp's zijn ook verbeterd en dat
is goed te horen.enz. enz. enz.ook de act van charlene klonk harstikke goed.
Familie oostendorp bedankt voor jullie organiseren van deze dag.

wat zijn jullie reacties.

m.v.g

dave

Bewerkt door dave op 26/10/2008 13:03:15

Soneg
Advanced Member

1663 berichten

Geplaatst - 25/10/2008 :  21:26:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Erg leuke demonstratie door Marco,zelfs zijn gezang door de vocal harmony was goed om aan te horen.
Absoluut is de Tyros 3 weer op vele fronten beter dan de T2.
De act van Charlene was zeker de moeite waard om naar te luisteren,
Wat een super stem !
Henk en medewerkers,bedankt voor de organisatie van al dit mooi's

Soryt
Ga naar bovenaan de pagina

gsvdijk
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 26/10/2008 :  14:29:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Gisteravond bij de introductie geweest, door Marco. Erg onder de indruk van de T3. Heb gelijk bestelling geplaatst en mijn T2 ingeruild. Goede presentatie door Marco, hij kan ook goed zingen trouwens, hoeft hij niet zo bescheiden over te zijn. Geweldige klanken van de T3, indrukwekkende piano's en eigenlijk alles. Super instrument. Heb mijn Hammond module die ik bij mijn T2 had aangeschaft ook ingeruild. T3 heeft namelijk prachtige orgel flutes. Op de demo CD (gister meegekregen) staan ook nog heel mooie kerkorgels van de T3, die heb ik gisteravond niet gehoord.
Organisatie prima, ook klantvriendelijkheid zoals altijd helemaal oke. Sprankelende optreden van Charlene aan het begin maakte de avond helemaal af.
Ik wacht met spanning op het telefoontje van Oostendorp dat mijn T3 binnen is.

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 27/10/2008 :  09:57:17  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Geweldig die T3. Ik heb nu een T1 en dan is het verschil wel erg groot. Na afloop van de demo zaterdag in Wezep hoorde ik van streekgenoten dat ze al langer klant zijn bij Oostendorp. Met name de service vonden ze OK.
Voor mij zijn cursussen e.d belangrijk, die ga ik zeker volgen.

Nou Mijnheer Oostendorp, ik wacht op uw offerte.

Hans uut Ruurlo
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000