| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 03/11/2008 : 19:48:01
|
Ik heb mijn tyros 2 ingeruild op de tyros 3.... Ik ben overtuigd in de klasse van dit instrument..
Het valt mij op dat het verder erg stil blijft met reacties.... Ook van de personen die er reeds 1 in hun bezit hebben..
Na de introductie van de T3 door Rossie op het forum is het stil....
Why |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 03/11/2008 : 19:53:55
|
Hoi,
Ik sluit me bij jouw vraagstelling aan, ik vind het ook verdacht stil....
Mischien is iedereen wel flink overuren ah maken om de Tyros 3 te kunnen kopen 
Rest ons niks anders als afwachten op de positieve en negatieve reacties.
Gr Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 03/11/2008 : 21:09:41
|
Heb 'm besteld op dag 1 dat dit mogelijk was op ty3.nl en wacht met spanning af wanneer ik 'm op kan halen, die fijne T3. Neem van me aan als ik 'm in huis heb dat ik meer dit forum ga bestoken en m'n site ga updaten van T2 naar T3.
Wel apart dat in andere landen de Tyrossen 3 al uitgebreid bespeeld worden. US al een week of 3, UK nu ruim een week. Nu wij nog...
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 03/11/2008 : 21:23:41
|
Stil op het forum.... maar niet in mijn hobbykamer 
Fboss heeft net zijn ervaringen gepost op dit forum. Ikzelf heb nog zó veel te ontdekken, ben ons repertoir aan het opfrissen/uitbreiden en ja.... er moet dan tijd gestoken worden in de registraties.
Opvallend is wél dat er een categorie mensen is, die op voorhand al oordelen op basis van bijvoorbeeld specificaties uit de handleiding. Ontelbare 'argumenten' worden bedacht om vooral maar niet over te schakelen van T2 naar T3.
Neem de moeite en ga zelf proef-spelen op de T3, neem de tijd ervoor en vorm je eigen oordeel.
Mijn mening : SCHITTERDE MACHINE !!
|
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 03/11/2008 : 21:27:26
|
Hoi Allemaal,
Ik heb m'n Tyros-3 nu 1 1/2 week in bezit en ben erg tevreden over het feit dat de grootste vernieuwing binnenin het appaaraat heeft plaatsgevonden en niet zozeer de uiterlijke vormgeving (op de display en hergroepering van de knoppen na) Ik denk ook dat het stiller op het forum is omdat wie eenmaal de T-2 kan bedienen niet veel moeite zal hebben met de T-3. Bij Tyros-2 hebben we gezien dat er met name in het begin heel veel technische vragen werden gesteld. Wat ik overigens ook een verademing vindt is dat de knoppen naast de display met een lichte vingertip zijn te bedienen. Dat ging op den duur bij de Tyros-2 toch iets moeizamer.
Al met al ben ik dik tevreden, en in combinatie met de juiste speakers is het echt een keyboard wat opnieuw inspireert tot gewoon lekker met je hobby bezig zijn.....spelen! 
Groet, Player
|
Bewerkt door Player op 03/11/2008 21:28:30 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 09:41:36
|
player, over welke speakers heb je het ? sis
T-2 rules |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 12:08:35
|
Trouwens , wanneer horen wij eens een T-3 song in de juke-box ? Allemaal zeer geweldige ervaringen met de T-3 maar ik wil horen wat er echt uitkomt forumleden  Die Ierse fluit, die orgeltjes en die piano hebben we al genoeg gehoord op de demo's. Nu even het serieuze werk  Laat eens horen wat de T-3 kan  sis
T-2 rules |
 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 14:25:52
|
Hallo Muziekvrienden Na de uitleg van Ruud van den Berg bij Henk Oostendorp en de demonstratie van Marco Rietdijk , moet ik bekennen dat de Tyros 3 een geweldige muzikale ervaring is. Ik ben helemaal om, en heb er maar gelijk een besteld. Kan bijna niet wachten tot ik hem mag ophalen.
Groeten Fred |
 |
|
|
R.A. Jansen
New Member

47 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 15:37:28
|
| Ik ben dezelfde mening toegedaan, heb de tyros 3 ook besteld, de HS 80 heb ik al en is uitstekend ook in kleinere ruimten. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 17:40:19
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door R.A. Jansen
Ik ben dezelfde mening toegedaan, heb de tyros 3 ook besteld, de HS 80 heb ik al en is uitstekend ook in kleinere ruimten.
De HS 80 is ook bedoeld als nearfield monitor, vandaar klink hij goed in kleine ruimtes daarvoor is hij gemaakt . sis
T-2 rules |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 18:51:07
|
SIS,
Ik gebruik voor thuis de HS-80 in combinatie met de sub HS-10. Is inderdaad eigenlijk een set om niet teveel te transporteren, maar voor thuisgebruik een goede keus. Ik heb ook Roland monitoren maar die zijn in het hoger frequentiebereik minder sprankelend. Is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Ik zal binnenkort ook eens even m'n best doen om T-3 resultaten in de Jukebox te zetten.
groet, Player |
 |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 20:12:25
|
Wat is de juke box
gr geert |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 23:50:31
|
Geert,
Kijk eens bij Overige Onderwerpen van het forum. Daar staat bovenaan een topic genaamd: "Muziek van Tyrosspelers". Dit staat op het forum ook wel bekend als de Jukebox.
(http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1477)
Je kan naar tyrosspelers@hotmail.com je zelfgespeelde liedjes sturen, waarna ze daar geplaatst worden. Het is ook dé plek bij uitstek om eens naar de speelkunsten van je mede-forumleden te kunnen luisteren.
'k Hoop je voldoende te hebben geinformeerd [;-)]
Groeten, Martijn
P.S. Offtopic - weet iemand hoe je een hyperlink onder een woord of woordgroep kunt plaatsen (dus een "klik hier" bijvoorbeeld)? Ik weet dat het eens voorbij is gekomen op het forum, maar ik kan het niet meer terugvinden. BVD
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 04/11/2008 23:58:50 |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 06:29:59
|
Kijk even bij FAQ rechtsboven of klik hier Succes! Grtz, Heiko |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 17:52:30
|
[Offtopic] Heiko,
Perfeect.. da's precies wat ik bedoelde. Had alleen nog niet gezocht in de FAQ. Bedankt iig, weet ik dat ook weer. [/Offtopic]
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|