Auteur |
Onderwerp |
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 10/11/2008 : 18:35:17
|
hallo,
is heb is rondgeneusd naar deze vraag wie ik stellen wil maar ik zie het niet echt ergens staan maar, kan ik zelf een ots maken naar mij smaak als ik een nummer speel?zo ja, Hoe dan?
alvast bedankt
dave |
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 10/11/2008 : 22:16:42
|
Hallo Dave,
Ja, dat kan. Om dat te doen moet je wel een nieuwe style maken, anders kun je hem niet saven. Dat kun je doen door de style te kopieren naar de harde schijf. (Copy en Paste.) Dan selecteer je die style. Stel nu alles in zoals je het wilt hebben. Als je tevreden bent, druk je op Memory en op de betreffende OTS. Daarna save je de style weer. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 11/11/2008 : 16:11:52
|
hallo frans,
Zo bedoel ik het niet. Ik heb een regitratie gemaakt van bijv. bad moon rising. style naar me eigen smaak gemaakt en nu wil ik op ots 1 niet een slaggitaar wie er standaard staat maar eeb viool.
dave |
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 11/11/2008 : 16:39:51
|
Hallo Dave,
Doe het toch maar zoals ik geschreven heb, want dat is de enige manier. Probeer het maar eens. Maak wel eerst even een backup van die style. Anders verwerk je het geheel in registrations. Dat kan ook nog. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 12/11/2008 : 10:38:44
|
Dave,
Wat Frans hier uitlegt is precies wat jij wilt. Je moet dan de viool op een Right zetten (1,2,3.. wat je wilt) en vervolgens de memoryknop naast de registratieknoppen indrukken, en tegelijkertijd de OTS knop waar je de instelling op wilt. Vanaf dat moment staat de viool onder die OTS knop, maar als je de Tyros uitzet of een andere style kiest, zal hij dit weer vergeten zijn. Daarom moet je deze style opslaan op je hardeschijf/usergedeelte/usb-stick, en vervolgens die style gebruiken om in een registratie te verwerken.
Je zult zien dat onder de gekozen OTS gewoon jouw viool te vinden is. Succes.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 13/11/2008 : 22:34:09
|
hallo Boys,
Bedankt voor jullie reactie want ik ben nu weer gered. het is me gelukt
Alvast een fijn weekend