Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Marco bij Tom Van Ginkel
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Tyros-Ton
Starting Member

1 bericht

Geplaatst - 26/11/2008 :  10:03:40  Toon profiel  Klik om Tyros-Tons MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo

Gisterenavond was Marco Riedijk bij Tom van Ginkel in Wijk bij Duurstede,met `n spetterende demo van de Tyros-3,het stond bij mij al in de planning om van de T2 over te stappen naar de T3, maar na gisteren stond mijn besluit helemaal vast, en heeft `m meteen besteld, gisterenavond dus.
Marco legde vooraf alles al heel duidelijk uit, wat er allemaal zoal vernieuwd is aan de T3, en daara liet hij de zaal genieten van `n keyboard die zijn weerga niet kent.wat `n instrument,en natuurlijk bespeeld door `n topartiest
In de pauze werd de T3 druk omgeven door vele mensen die `n glimp wilde opvangen van de T3, en menigeen was vol lof erover.

Marco bedankt, het was weer toppie

Met vriendelijke groet

Ton Versteeg

Bewerkt door Tyros-Ton op 27/11/2008 17:03:14

ROMANTIKO
Senior Member

573 berichten

Geplaatst - 26/11/2008 :  12:26:13  Toon profiel  Reageer met citaat
hey TON proficiat met je nieuwe aanwinst ,ik hoor je wel eens!!ROMANTIKO
Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

1 bericht

Geplaatst - 26/11/2008 :  20:01:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Marco Riedijk heeft op professionele “eigen”wijze de nieuwe Tyros 3 onder de aandacht gebracht. Mooie geluiden en frisse stijlen. Het geweld barst natuurlijk helemaal los als je het geheel weet te combineren met de diverse ingezongen wavefiles en multypads. Marco weet als geen dit op ludieke manier te presenteren. Tyros 2 was al uitgebreid maar Tyros 3 weet dit weer te overtreffen. Het was een leuke avond en we zijn weer een verlangen groter.

Marco bedankt!

Groeten,
René

RA
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000