Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 MFC10
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

willem 01
New Member

42 berichten

Geplaatst - 14/01/2009 :  15:44:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Even een vraag over de MFC10. Als je alles geprogrammeerd hebt en weggesaved hebt. Welke midi snoer laat je er nu in zitten. Als ik ze allebei laat zitten, dan krijg ik een raar bijgeluid in de begeleiding. Ik heb nu de out van de MFC10 in de Tyros2. En functie ingeschakeld. Is dit goed zo?
Groetjes, Willem

Bewerkt door willem 01 op 14/01/2009 15:47:21

psioneer
New Member

27 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  09:06:08  Toon profiel  Klik om psioneers MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Willem,

Ik heb permanent beide midi kabels aangesloten en geen enkel probleem of bijgeluid. Wat bedoel je met gesaved? Ik neem aan het midi bestand op de Tyros. De functie om de settings naar de MFC-10 te sturen heb ik nooit gebruikt. Lijkt mij dat dat real time gebeurt wanneer je een setting verandert.
Ga naar bovenaan de pagina

willem 01
New Member

42 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  11:12:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb in het midi sjabloon een map aangemaakt met MFC10, en gesaved in de Tyros2. Ik heb op de tyros op send to mfc10 gedrukt en de midi kabel omgewisseld. Op de mfc10 de functie ingeschakeld. Dit doet het allemaal wel. Maar als ik de twee midi kabels aansluit, dan krijg ik een bijgeluid in de begeleiding.
Groetjes, Willem

psioneer
New Member

27 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  12:05:04  Toon profiel  Klik om psioneers MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Vreemd. Wat voor soort bijgeluid is dat?
Enige keer dat mij iets dergelijks is overkomen is toen ik tijdens het schoonmaken één van de knopjes achter op de MFC-10 per ongeluk had omgezet. Maar toen werkte de hele functionaliteit niet meer. Wel kon ik drummen op de footcontroller maar zo goed ben ik helaas niet met m'n voeten.
Weet even niet van buiten welk knopje precies, dacht links achter (als je ervoor staat) waarbij staat midi/???

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  16:41:26  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Willem,

Het klinkt mij bekend in de oren.
Geef me even je telefoonnummer.

Hans Wielakker

willem 01
New Member

42 berichten

Geplaatst - 18/01/2009 :  23:12:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb het nagevraagd bij de firma Oostendorp. Ik moet alleen de midi out van de mfc naar tyros2 aansluiten.
Groetjes, Willem

Bewerkt door willem 01 op 18/01/2009 23:14:19
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000