Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 t3 style voor t2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 19/01/2009 :  23:14:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door Sneakyman

Een groot voorbeeld hiervan is van deze man, die hier lang geleden op dit forum een zeer mooie post maakte van een midi file:

http://nl.youtube.com/watch?v=ammwZh3ER4U

Deze gebruikte gewoon de Tyros 2 en zijn creativiteit! (Hij was er wel lang mee bezig , maar dan heb je ook wat ) Hij had een midi file gemaakt, deze heeft hij later omgezet naar een Style. Hij heeft een stuk of wat samples gebruikt.

====================

Hey Menno.

Goh best wel leuk dat je mij als voorbeeld gebruikt. Maar even wat correcties. Ik heb alleen eigengemaakt styles gebruikt. Ik maak geen gebruik van midifiles. Ook heb ik geen samples gebruikt maar alleen de preset sounds.

Ik heb trouwens net weer een "verse" online gezet bij YouTube. Het is uit de film Beowulf. A hero comes home. Helaas komt het geluid niet zo mooi uit "de verf".

Groetjes,
Luc.
Ga naar bovenaan de pagina

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 22/01/2009 :  10:52:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Excuses voor de fout dan
Zat al na te denken, deed hij het nou in 1 keer met een style, of gebruikte hij nou een midi... Had er eerst ook volgens mij staan, maar had dat maar weg gehaald, omdat dat niet zo goed in de zinnen paste. Ik zal het ook wel even weghalen dan

Het is toch nog steeds "de style van de Tyros 2", dus jah daarom dat ik dit ook als voorbeeld gebruikte (zie youtube maar eens, deze staat ver bovenaan qua styles ) Zag ook al dat je nu alle midi's verkoopt, zeer goeie keuze Ook heb ik net even je nieuwe bekeken, en deze klinkt toch ook weer erg mooi hoor!

Maar goed, dit is dus een mooi voorbeeld van wat je met de Tyros 2 al niet kan, gaat een beetje off topic, dus laten we maar weer terug gaan

Gr. Menno

Bewerkt door Sneakyman op 22/01/2009 10:59:41
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000