| Auteur |
Onderwerp  |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 14:03:31
|
ja ,ik heb de originele superpack cd weer gevonden. het is mij gelukt,na alles gereset te hebben, ik zat constance te bedenken wat jullie met dat main scherm bedoelden. toppie tyros spelers. Als het mij niet was gelukt,dan had ik mijn T2 in honderdduuzenden stukkies op marktplaats aangeboden. ha,ha ps.de multipads en overige jodelgeluiden,hoe kan ik die nog op mijn tyros krijgen? oja,alleen als ik T2 opstart,doet ie wel steeds de voices opnieuw laden,dat hoort zo,neem ik aan? |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3056 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 14:09:31
|
Ja, dat hoort zo, omdat hij ze iedere keer bij het opstarten opnieuw in he geheugen moet zetten. Wees daarom verstandig. Beluister alle klanken eens goed en bepaal voor jezelf welke je NOOIT zult gebruiken. Gooi die er uit, maar verwijder ze niet van je harde schijf. Je kunt ze dan altijd nog weer eens installeren. Dat scheelt je een hoop wachttijd voordat je kunt gaan spelen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 14:16:48
|
Hoi Frans,bedankt alvast voor je uitleg,klasse Geldt dit altijd voor alle geluiden die je importeert in de t2? Nu heb ik ook nog multipad geluiden van de superpack cd op mijn usb gezet,hoe kan ik deze door tyros laten zien en programmeren? |
Bewerkt door Raysyl op 23/01/2009 14:17:12 |
 |
|
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 15:51:53
|
Graag gedaan
Rene |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3056 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 16:39:23
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl Geldt dit altijd voor alle geluiden die je importeert in de t2?
Ja, dat geld voor alle customvoices, omdat ie het hele wavebestand moet laden.
citaat: Nu heb ik ook nog multipad geluiden van de superpack cd op mijn usb gezet,hoe kan ik deze door tyros laten zien en programmeren?
Kopieer ze gewoon naar een folder op de harde schijf. Druk dan op select en ga met next naar de schijf waar je die folder hebt gezet. Vandaaruit kun je ze zo aanroepen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 18:36:12
|
Geldt ook voor jou ,rene,super voor je snelle reaktie.ik ben maar een amateurtje he, met dit spul. ik was vroeger altijd een saxofonist |
 |
|
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 18:44:18
|
Frans, kan ik volgens multipadcreator ook deze multipads inbrengen in de tyros? als ik jouw handleiding gebruik? |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3056 berichten |
Geplaatst - 23/01/2009 : 19:25:45
|
De multipadcreator is er voor om multipads te maken. Als je multipads hebt, kun je die alleen op de harde schijf plaatsen en vandaar aanroepen. (evt zou het ook in het usergeheugen kunnen, maar daar ben ik niet zo'n voorstander van, omdat dat snel vol is.) Je hoeft ze dus niet te installeren. Groetjes,
Frans
 |
|
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 24/01/2009 : 08:43:51
|
Goedemorgen Frans,dus de multipads hoef ik niet in de custom voice te zetten? Ik heb ook scat op usb staan. IK weet niet hoe ik deze geiinstalleerd moet krijgen. ik heb wel de map gekopieerd naar hdse. maar dan kom ik niet verder. heb je nog eventjes voor me? |
Bewerkt door Raysyl op 24/01/2009 08:49:54 |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3056 berichten |
Geplaatst - 24/01/2009 : 09:09:23
|
Nee Raysyl,
Multipads hoeven niet in custom voices te staan, want het zijn geen voices, maar in feite hele korte songs. De scatvoices installeer je op de zelfde manier als de voices uit het superpack. Kijk eens op mijn site bij T2-tips > Files gebruiken. Let op: De voices voor de T3 hebben een andere extensie als de T2, maar verder blijft het hetzelfde. Groetjes,
Frans
 |
|
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 27/01/2009 : 06:11:09
|
Met de scatvoices is het gelukt. bedankt,voor de rest zal ik jouw site goed lezen en bestuderen. groetjes |
 |
|
Onderwerp  |
|