Auteur |
Onderwerp |
|
caristheo
Starting Member
1 bericht |
Geplaatst - 17/02/2009 : 14:47:54
|
Beste Forumleden,
Ik heb na 15 jaar weer een keyboard gekocht. De tyros3. Ik heb bij de tyros een cd gekregen met software die al gecoverteerd is van t2 naar t3. Bij het ophalen van het keyboard is het de verkoper niet gelukt om deze software via de laptop te installeren. Ik heb de software van de cd op een usb-stick gezet om e.e.a. thuis te kunnen installeren. Aangezien de tyros 3 geheel nieuw is voor mij,roep ik jullie hulp in om deze software op de tyros 3 geinstalleerd te krijgen.(hoe kan ik zien of deze software zeker is geconverteerd is voor de T3?) Het gaat om de volgende software afkomstig van o.a het platinum edition software pakket van de T2. - mapjes met voices (alpen voices, oriental, karneval, sfx-kit(.tvn) - mapjes styles.(.sty) - mapjes registrations (.rgt) - milti pads (.pad) - entertainerset (.tvn) Kan iemand mij uitleggen hoe e.e.a. geinstalleerd moet worden uitgaande van een usb-stick?
bij voorbaat dank,
theo |
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 17/02/2009 : 18:53:47
|
Daarom kocht ik mijn T3 bij de firma Oostendorp, alles erop en erin! Ik kan je helaas niet helpen, maar wellicht enige forumdeskundigen wel,of eens flink het archief doorspitten (ook bij T2 en overige zaken kijken)Succes gewenst met je nieuwe aanwinst, heb zelf pas een T3 aangeschaft(na jaren niets te hebben gedaan)................super |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 17/02/2009 : 19:25:27
|
Hallo Caristheo
Allereerst ook jij welkom op dit forum.
Kijk even bij Frans op de site. Daar staat precies wat je moet doen. Kijk bij Tyros 2 tips, dit gaat hetzelfde als bij de Tyros 3. Je moet alleen zorgen dat de tvn geluiden omgezet wordt naar uvn. Dit doe je met de file converter, deze staat waarschijnlijk op de cd Verder vind je de meeste info op onderstaande link:
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
succes
Rene
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 17/02/2009 : 23:17:06
|
Hoi Caristheo,
Ik kocht bij zo'n winkel dus noooooit niks meer nog geen schroefje, als ze je zo afschepen vind ik het een treurige zaak.
Als je een beetje het forum doorspit kom je zeker wel de oplossingen tegen, zoniet zien we je bericht wel.
Gelukkig bestaan er ook nog GOEDE muziekzaken die wel met de klant meedenken en oplossen.
Succes Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 18/02/2009 : 11:50:24
|
Hallo Theo,
Volgens mij is de software die jij hebt gekregen niet geconverteerd, *.TVN zijn n.l. voices voor de Tyros2. Na het converteren zijn het *.UNV bestanden. Dan zal de rest ook wel niet gedaan zijn. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 18/02/2009 : 14:38:34
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo Theo,
Volgens mij is de software die jij hebt gekregen niet geconverteerd, *.TVN zijn n.l. voices voor de Tyros2. Na het converteren zijn het *.UNV bestanden. Dan zal de rest ook wel niet gedaan zijn. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Het is maar een typefoutje, maar het moet zijn TVN naar UVN. Anders blijf je zoeken
Gr. Fred te B. |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 18/02/2009 : 16:50:55
|
Bedankt Fred,
Mijn rechter is meestal sneller dan mijn linker. Maar het moet inderdaad UVN zijn. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
willem 01
New Member
42 berichten |
Geplaatst - 19/02/2009 : 17:44:04
|
Even een vraag, ik heb pemo sounds en world of key sounds gekregen voor de T3 die al geconverteerd zijn voor de T3. Ik heb een Tyros2 en wil ze converteren voor de T2. Wie kan mij uitleggen hoe ik dit moet doen. Ik heb de cdrom van de T2 al bekeken maar kan geen converter vinden. Groetjes, Willem |
Bewerkt door willem 01 op 19/02/2009 17:44:45 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 19/02/2009 : 18:43:28
|
Willem, Ik vraag me af of er wel een mogelijkheid/programma is om 'terug'te converteren. |
|
|
willem 01
New Member
42 berichten |
Geplaatst - 19/02/2009 : 19:49:14
|
Nee via Frans heb ik al begrepen dat dit nog niet mogelijk is. Groetjes, Willem |
|
|
|
Onderwerp |
|