Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Fill-in en Registration Memory
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Albert
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 22/02/2009 :  12:40:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Het volgende doet zich voor:
Ik heb een style gekozen met 'OTS Link' en 'Auto Fill in' aan. Als ik nu met 'Style Control' A t/m D mijn variaties kies, hoor ik bij elke verandering van variatie een korte Fill-in. (Klopt met de handleiding.)
Als ik variatie A opsla in 'Registration Memory 1' en variatie B in 'Memory 2' en ik wissel via mijn memory knoppen van variatie, dan hoor ik de fill-in niet. Is dit standaard of heb ik ergens iets uitgezet? Ik lees hier niets over in de handleiding.
Ik heb de instellingen onder de 'Memory' knop niet veranderd. De 'Freeze' knop staat uit (handige functie trouwens).
Iemand enig idee?

Met vriendelijke groeten,
Albert.

ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten

Geplaatst - 22/02/2009 :  14:20:56  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi Albert ik denk dat je vooraleer je memory te saven ook eerst je fill in moet aanzetten en dan krijg je het oo,k automatisch terug in je memory ,als het dat is wat je bedoeld??
Ga naar bovenaan de pagina

Albert
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 23/02/2009 :  18:27:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt voor je reactie, maar daar draait het niet om.

Ik ben er achter hoe het zit.
Als ik op Style Control A druk, knippert deze knop zolang de Fill-inn duurt. Als ik de registratie in het Registration Memory opsla zolang de knop knippert, wordt de fill-in ook opgeslagen onder de Memory-toets. Als ik wacht tot Style Control A niet meer knippert en ik sla dan de registratie op, wordt de fill-in niet opgeslagen. Ik heb dit een paar keer uitgeprobeerd en zo blijkt het te werken.
Undocumenten feature ?

Met vriendelijke groeten,
Albert.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 24/02/2009 :  00:19:00  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Dat was volgens mij wel wat Riko bedoelde... 't was alleen wat matig omschreven misschien (no offense )

Hij zei dus: Voordat je de memory (dus het koppelen aan de registratieknop) indrukt, moet je ervoor zorgen dat de fill aanstaat (knippert dus). Dan krijg je automatisch bij het oproepen van diezelfde registratie de Fill mee. Als de fill niet knippert, zal hij die dus niet opslaan.

Precies wat je zelf ook uitgevonden hebt inmiddels.

Groeten,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 24/02/2009 00:19:51

ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten

Geplaatst - 25/02/2009 :  11:34:44  Toon profiel  Reageer met citaat
bedankt Martijn voor de spontane hulp RIKO
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000