Auteur |
Onderwerp |
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 02/03/2009 : 21:23:30
|
ik heb in mijn musicfinder nog maar 26 nummers staan, nadat ik bij search 2 een nummer verwijderd had, ben ik er een hele hoop kwijtgeraakt. Ik heb vervolgens het orginele mapje (MF) wat ik op de pc had opgeslagen opnieuw in de T-3 geladen, maar nog steeds heb ik slechts 26 nummers ipv de vele (ik weet niet hoeveel er standaard op zaten)Hoe krijg ik nu al die nummers terug !!
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 02/03/2009 : 21:49:37
|
Ga naar Function --> Utility --> System Reset --> Musicfinder Files
Daar klik je de Musicfinder File aan die er staat, en klik je op Replace als daar om gevraagd wordt.
Hiermee is de originele musicfinder teruggeplaatst. Als je nu nog steeds problemen hebt, reset dan je Tyros door de hoogste C toets tijdens het opstarten ingedrukt te houden. De instellingen (en dus niet je files) worden op deze manier teruggezet.
Je kunt deze twee opties eventueel in willekeurige volorde toepassen, zelf even uitvinden wat helpt.
Succes en groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 02/03/2009 : 22:19:38
|
Hallo Martijn,
Je eerste tip werkte meteen ( De hoge c tip had ik al geprobeerd, maar haalde niets uit in mijn geval!) Hartelijk dank voor je snelle reactie, nu kan ik weer volop gebruik maken van de bibliotheek.
Hartelijk dank |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 02/03/2009 : 22:30:23
|
Hallo,
Op deze site kun je de musicfinder met juiste titels downloaden. Misschien heb je daar ook nog iets aan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 02/03/2009 : 23:03:06
|
Hallo Frans,
Moet ik deze tip als een update zien, of staan er dezelfde items op, die ik had bij de aanschaf van mijn T-3 december jl.
Dank je wel voor het reageren,
|
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 03/03/2009 : 06:09:06
|
Hoi,
Ik weet niet welke je had, maar deze heeft in ieder geval normale namen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
|
Onderwerp |
|