Auteur |
Onderwerp |
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 03/03/2009 : 20:52:47
|
is er iemand van .......
/* edited by moderator. Post verwijderd ivm niet toegestaan verzoek! */
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 03/03/2009 : 23:34:05
|
Rita, Het is niet de bedoeling om hier bladmuziek te 'verhandelen'. (zie gedragsregels):
"We verzoeken u uitdrukkelijk geen gunsten meer te vragen betreffende midifiles, audio, styles en bladmuziek. Dit is niet de intentie van ons forum. Bladmuziek is bij ons te bestellen in de winkel en midifiles zijn tevens bij ons verkrijgbaar"
Vervoeg je svp bij Henk Oostendorp en stel hem de vraag... wel zo netjes. |
Bewerkt door T-Rossie op 03/03/2009 23:36:32 |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 04/03/2009 : 00:35:33
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Rita, Het is niet de bedoeling om hier bladmuziek te 'verhandelen'. (zie gedragsregels):
"We verzoeken u uitdrukkelijk geen gunsten meer te vragen betreffende midifiles, audio, styles en bladmuziek. Dit is niet de intentie van ons forum. Bladmuziek is bij ons te bestellen in de winkel en midifiles zijn tevens bij ons verkrijgbaar"
Vervoeg je svp bij Henk Oostendorp en stel hem de vraag... wel zo netjes.
OK T-Rossie, je hebt daar een punt, maar hoe zit het eigenlijk met het service-pakket is er al iets over te zeggen wanneer dit komt? Je ziet ik heb m'n reactie op Rita weggehaald, maar toch heb ik het idee, dat er meer leden in spannende afwachting zijn weet jij al iets meer, of moet ik Henk daarover mailen.?
Gr. Fred te B. |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 04/03/2009 : 14:37:43
|
ok ik snap het, tis echter niet mijn bedoeling, geweest om te handelen. het was eerder de bedoeling ook, om mss iemand die het niet gebruikt aan te schrijven, ik had het zelf al een keer aan oostendorp gevraagd, die willen het echter alleen aan t3 bezitters meegeven. zelf koop ik de 3 over +/- 2 maanden ben dan uitgespaard hahaha, en hopelijk zit hij dan al wel bij service pakket!Ik begreep uit reactie . dat niemand hem nog heeft! gr ryta |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 04/03/2009 : 17:39:29
|
Ik ben gisteren nog bij Henk geweest en hij gaf aan er wel mee bezig te zijn. Even een belletje naar Henk en je weet alles.
Rita: 't maar net hoe je 'handelen' definieert, maar de antwoord van Henk lijkt me duidelijk. |
|
|
|
Onderwerp |
|