Ik heb een vraagje ivm de intros:Als men vb EURO POP ORGAN op intro3 begint met akkoord C hoor je uiteraard de intro,maar als je deze intro begint met akk CM ,krijgt men een heel andere intro te horen!Misschien zijn er wel mensen die dit wel weten,maar mijn vraag is : zijn er zo nog van die stylen bij T2 of T3 waar men verschillende intros zo kan bekomen??ben benieuwd??RIKO
Ik heb sommige stylen ook even kritisch beluisterd. Het is inderdaad zo, dat wanneer je gebruik maakt van majeur en mineur intro's er een verschil is. ( niet bij alle stylen ) De mineur klinkt wat somberder dan de majeur intro's. In de muziek-theorie is dit ook zo.
ja RENE ok maar in mijn voorbeeld klinkt het helemaal niet somberder hoor integendeel het wordt een intro voor een andere song als je begrijpt wat ik bedoel? groetjes en bedankt voor de reaktie RIKO
Voor zover ik weet is Europop de enige style met 2 verschillende in- en outtro's. Maar ik hoop dat ik mij vergis, want het geeft een heel ander karakter aan een style.