Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Het soundeffectspack, wie heeft het?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 07/03/2009 :  19:02:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi lieve vrienden,

hier ben ik weer, na een lange stille tijd, ik heb even een vraag. Wie heeft het sfx-1 pakket, dat henk ooit via de mail verspreidde, of in ieder geval de link ernaartoe......??? Ik wil dat pakket graag op mijn tyros 3 installeren en heb het niet meer in mijn bezit.

Kunnen en willen jullie mij helpen?

lizzard

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 08/03/2009 :  00:25:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Als alles goed is gegaan, is dit opgelost.

Gr. Fred te B.
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 08/03/2009 :  15:28:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Nu wil ik het sfx pack installeren, maar hoe ga ik nu te werk? Ik krijg het niet voor elkaar.

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3007 berichten

Geplaatst - 08/03/2009 :  16:57:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi,

Eerste vraag: Heb je wel extra dimm-geheugen geplaatst?
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 08/03/2009 :  22:20:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ja, dat zit er in, is standaard lijkt mij.

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 08/03/2009 :  22:56:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ik heb het he-le-maal fout, er zit geen dimmgeheugen extra in, ik moet het erbij kopen. Zal weer de nodige duitjes gaan kosten, denk ik.

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3007 berichten

Geplaatst - 09/03/2009 :  09:11:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Jaja,

Al is de muziek nog zo snel, die dimm's komen er ook wel.
Kijk maar eens hier of hier
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 09/03/2009 :  09:19:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Dat is wel Heeeeel duur, vind ik, ik kan het toch ook gewoon bij een computerzaak kopen, dan ben ik veel goedkoper uit. 200 euro voor 1 gig, vind ik TE duur.

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3007 berichten

Geplaatst - 09/03/2009 :  10:58:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
We horen wel hoe het afloopt!
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 09/03/2009 :  14:08:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ik zal er toch aan moeten vrees ik. Maar ik ga eens kijken hoe ik het op kan lossen, misschien kunnen ze wat doen met de prijs, want 200 euro is erg veel geld, voor 1024 mb

Sander

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Ga naar bovenaan de pagina

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 09/03/2009 :  18:38:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Sander,

Kijk je mail even na. Ik heb je een mail gestuurd.
Daar wordt je wijzer van

Rene
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 09/03/2009 :  22:51:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Die heb ik gelezen, rene, en ik ben er inderdaad wat wijzer van geworden.

Sander

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 12/03/2009 :  16:09:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
kheb geheugen gekocht, bij een computerzaak, maar 512mb in totaal. Ia dat te weinig om het sfx pakket te kunnen gebruiken?

Ik heb de Tyros 3, gelukkig.
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3007 berichten

Geplaatst - 12/03/2009 :  16:24:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Nee, dat is voldoende voor het sfx-pakket.
Succes en groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 16/03/2009 :  12:13:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
De 512mb die ik in de Tyros3 had zitten, weigerden dienst, nu ben ik erachter gekomen, dat het twee verschillende merken waren, waarvan er een niet ondersteund werd, en de ander wel, nu heb ik er 256mb inzitten en dat werkt naar behoren.

Ik heb de Tyros 3, gelukkig.
Ga naar bovenaan de pagina

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 23/03/2010 :  15:16:17  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Graag zou ik het pack nogmaals downloaden, want ik ben het kwijtgeraakt toen mijn harde schijf in de pc crashte, en ik mijn harde schijf van mijn keyboard gewist heb.

lizzard

Ik heb de Tyros 3, gelukkig.
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000