Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Voice Tyros2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peter Leeuw
Junior Member

87 berichten

Geplaatst - 22/01/2006 :  14:50:45  Toon profiel  Reageer met citaat

Hallo allemaal,

wie kan me helpen aan de Voice instrumenten van de PSR 3000.Het gaat mij vooral die onder CHOIR staan,hier staan er veel in,die bij de TYROS2 niet erin staan.Heb je ze allemaal,van alle instrumenten,dan zou dat geweldig zijn.

Hier is mij e-mail adres voor als je ze zou willen door mailen als je ze hebt peter.leeuw@home.nl

Alvast bedankt

Groetjes Peter

Carlo
New Member

23 berichten

Geplaatst - 23/01/2006 :  00:43:30  Toon profiel  Klik om Carlos MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi Peter

De vraag begrijp ik niet helemaal.
Je zou zeggen: geef mij maar de chips van de PSR3000 waar de Koor geluiden inzitten, dan bouw ik ze wel even in mijn Tyros2 in.
Ik ben bang dat ik er naast zit met deze bewering.
Is het b.v. de bedoeling dat je de geluiden opneemt en dan als sample in de Tyros2 laad?
Of heeft het iets met de registratie te maken.
b.t.w. een neef van mij heeft een muziekzaak en ik kan dan wel iets proberen als hij een PSR3000 heeft staan.

groetjes
Ga naar bovenaan de pagina

Peter Leeuw
Junior Member

87 berichten

Geplaatst - 23/01/2006 :  12:51:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Carlo,

ik bedoel,als je bv voor de linker hand een koor insteld.Bij de Tyros2 staan er bij de choir 8 verschillende om in te stellen bij de PSR 3000 staan er meer.

Je gebruikt deze vooral bij gospel muziek.

groetjes Peter.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 23/01/2006 :  17:32:16  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Beste Peter,

Ik heb de Choir voices die in Tyros1 zitten wel voor je.(Volgens mij zitten dezelfde in PSR 3000) Misschien heb je hier iets aan.
Ik stuur ze naar je toe over de mail.
Groetjes,

Martijn van der Plas
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000