Auteur |
Onderwerp |
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 28/04/2009 : 14:51:06
|
Momenteel heb ik enige custom (expension) voices geinstalleerd die ik zowel uit de "presets" , "HD folders" als wel de "Libraries" wil verwijderen. Advies hoe dit het beste te kunnen doen zou ik bijzonder op prijs stellen.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
M vr gr, Niek |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 28/04/2009 : 16:14:06
|
Hallo Niek,
Als je ze uit de librarys wilt verwijderen ga je naar Voice creator > Library edit. Druk op delete en selecteer dan de voices die je verwijderen wilt. Zorg dat de voices die je behouden wilt gedeselecteerd zijn!!!!! Dan druk je op OK en bevestig je de vraag. Daarna kun je de voice van de harddisk verwijderen. Ga naar Individual load. Ga dan naar de map waar de bestanden staan. Selecteer de bestanden die je wilt verwijderen. Deselecteer de bestanden die je wilt behouden!!!! Druk op ok en bevestig de vraag. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 30/04/2009 : 23:19:07
|
Frans,
Veel dank voor deze uitleg. We gaan aan de slag.
Groet, Niek |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 06/06/2009 : 13:06:05
|
Nog een aanvullende vraag.
Welk risico loop ik wanneer ik een expension voice verwijder welke gebruikt is in een nog aanwezige registratie bank?
Weer dank voor reactie.
M.vr.gr, Niek |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 06/06/2009 : 13:39:41
|
Hoi Niek,
De registratiebank zal niet meer naar behoren werken, omdat de voice waarnaar verwezen wordt niet meer aanwezig is.
Gr. Ben
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 06/06/2009 : 17:09:33
|
Hoi Niek,
Laad gewoon de registration. Kies een nieuwe voice. Druk op memorie en de huidige registration. Daarna de bank weer opslaan en de registration is weer als nieuw. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 06/06/2009 : 23:20:35
|
Ben & Frans,
Dank voor jullie adviezen.
groet, Niek |
|
|