Auteur |
Onderwerp |
|
rene3d
New Member
29 berichten |
Geplaatst - 17/05/2009 : 09:25:16
|
Hallo allemaal, hier ben ik weer met een vraag. Vroeger had ik op mijn electronisch orgel een zgn repeat knop. Je banjo instrument ging dan met een toetsaanslag automatisch tokkelen. Je kon met een draaiknop ook de tokkelsnelheid instellen.
Nu wil ik voor het nummer LA Montanara ook tokkelende koebellen inzetten.c.q gaan gebruiken.
Hoe kan ik dit met mijn Tyros 3 voor elkaar krijgen ?
Groet Rene |
Bewerkt door rene3d op 17/05/2009 09:28:30 |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 17/05/2009 : 10:20:04
|
Hoi Rene,
Je zou dit kunnen doen door middel van de Harmony functie.
Selecteer eerst het gewenste instrument.
Druk nu op DirectAccess en daarna Harmony. Je krijgt dan een hele lijst opties links in beeld. Daar ga je naar beneden, en kies je Tremolo. Vervolgens kun je bij speed de snelheid instellen. Deze is afhankelijk van de snelheid van je style (dwz, hij speelt in achtsten, achtste triolen, zestienden of 32sten).
Vervolgens kun je nog aangeven bij welke voice de harmony moet werken. Je kunt ook voor allemaal kiezen.
Ten slotte druk je op Exit, en zet je de harmony functie aan (dus niet vergeten op de harmony knop te drukken, anders doettie niks), en je banjo zal tokkelen, en nog netjes in de maat ook
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 17/05/2009 10:20:24 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member
82 berichten |
Geplaatst - 17/05/2009 : 10:41:20
|
Hallo Rene Dit kan je doen in het menu van function ,harmony/echo, onderaan staat daar tremolo en trill.Ik weet niet of de Alpen voices hebt maar daar staat een mooie sound , en die heet alpenschellen, werkt perfect bij Montenara.
Muzikale groeten Fred |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|