| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 01/10/2005 : 20:07:25
|
Om te beginnen een compliment voor de fantastisch ogende site ... Goed gedaan Henk !
Het is nu 1 october, de officiele release van de Tyros2 is een feit. Op het intnet blijft het echter nog opvallend rustig en zelfs Yamaha heeft op de keyboard-site nog het oude model staan.
Er komen wel steeds meer audio-fragmenten vrij die allemaal super klinken.
Nog enkele weken wachten.....  |
|
|
Soneg
Advanced Member

1659 berichten |
Geplaatst - 06/10/2005 : 23:16:16
|
Henk, mooie site ! Van een keyboardgek voor een keyboardgek
Groet, Arno. |
 |
|
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 07/10/2005 : 21:49:33
|
beste henk,
ik zou graag eens wat meer info over de prijs die in de winkel aangegeven staat willen weten. wat kost de nieuwe tyros2 in euros in dollars heb ik al iets gezien maar als ik de europrijs weet kan ik uitrekenen of ik goedkoper uit ben in amerika of gewoon in nederland. voor de rest is het een mooi ding en de website is ook tof.
met vriendelijke groet,
Benny van Wijhe |
 |
|
|
Keyman
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 07/10/2005 : 23:09:01
|
Hoi Benny,
De adviesprijzen zijn als volgt:
Yamaha Tyros: € 4.095,- Yamaha Tyros XL: € 4.345,- Yamaha Tyros XXL: € 4.535,-
|
 |
|
|
zeerog
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 07/10/2005 : 23:13:01
|
De prijzen door Yamaha aangegeven zijn meestal indicatieve prijzen. Veel dealers geven een korting. het is dus best goed om even rond te kijken maar als u hem te ver zoekt zult u ook bij mogelijk defect ver moeten rijden om hem te laten herstellen of info. Ik denk niet dat je veel voordeel kunt doen met hem in het buitenland te kopen tenzij je regelmatig naar amerika reist en dan nog.
life is a game. Be sure you win! |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 12/10/2005 : 16:10:02
|
Importeren zal idd weinig zin hebben, omdat de prijs hier in Nederland niet/nauwelijks hoger zal zijn. Je betaalt trouwens bijna meer verzendkosten dan dat je hier aan het keyboard betaald. Trouwens Henk, geweldige site. Strakke layout, en alles wa je nodig hebt. Ga zo door. |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|