Auteur |
Onderwerp |
|
Marianne
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 02/06/2009 : 16:07:28
|
Hallo allemaal,
Graag wil ik me even voorstellen....
Mijn naam is Marianne en ben 52 jaar.... sinds vorig jaar bespeel ik een keyboard en sinds december j.l ben ik in het bezit van een Tyros 3
Ik heb nooit les gehad....`k heb veel van mijn broer geleerd....en kan nu al aardig spelen
`k Vindt de Tyros een geweldig apparaat.... en ik hoop hier nog veel van jullie op te steken
Nou.....dit was het wel zo`n beetje.... ik ga nu jullie mooie forum maar eens afstruinen
groetjes, Marianne
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 02/06/2009 : 18:25:07
|
Hallo Marianne,
Welkom bij de club. Leuk dat je er zoveel plezier in hebt. Via dit forum kun je al veel informatie vinden en staat het er niet, dan kun je het er altijd nog zelf neerzetten. Er is dan vast iemand die er een antwoord op weet. In ieder gaval alvast veel plezier met je Tyros3. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 02/06/2009 : 20:47:17
|
Hallo Marianne,
Van harte welkom op dit forum. Kom je zelf dingen tegen, wat wij nog niet weten, gewoon melden!!!!
O ja...........
Ik geef keyboardles en woon in de Betuwe......iets voor jou??? Bij mij krijg je les op de Tyros 3...........ik heb 'm zelf ook
Rene |
|
|
Marianne
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 03/06/2009 : 12:42:41
|
Hoi Rene,
Hartstikke aardig, dat je me les wilt geven.... ik heb je een mailtje gestuurd....want ik zou je emailadres wel willen....dan kan ik je een MP3 tje toesturen met m`n eerste opgenomen lied op de Tyros 3
Volgens mij heb ik eerder les nodig om alles uit de Tyros 3 te halen
Ik hoor het wel van je!
groetjes, Marianne
|
|
|
|
Onderwerp |
|