Auteur |
Onderwerp |
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 13:38:37
|
goedemiddag ik ben mss wel lastig maar het lukt me niet kan iemand mij nu even vertellen hoe ik de sfx, heb ik inmiddels op stick staan, in mijn t3 kan krijgen!! ik heb advies gekregen om bij frans op site te kijken, niet gevonden' zit heel de middag al te klooien maar krijg het niet voor mekaar!!! is het echt zo moelijk of ben ik gewoon te dom ervoor ben wel een beetje blond!!! vanmezelf hahaha |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 13:57:45
|
Hoi Rita,
Mischien is er iemand die in de buurt woont, en je ermee wil helpen!!. Helaas woon ik in Tilburg en dat is iets te ver weg, anders had ik je graag ff geholpen.
Beste Tyros liefhebbers is er iemand die in de buurt van Rita woont om haar op weg te helpen!!!
Haar woonplaats kun je opvragen door op de gebruikersnaam "Rita" te klikken. Ik denk en weet haast zeker dat je ze daar een groot plezier mee doet.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 07/06/2009 14:00:47 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 14:04:34
|
OK Rita, mogelijk wil je ons vertellen wat je al hebt gedaan en waar het vervolgens mis gaat?
Frans heeft het prima op z'n site staan http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros2/t2-tips/indext2tips.html
"Files gebruiken" 'sample files'
Voor de T3 is het vrijwel gelijk aan de T2
Overigens, het verzoek om een tweede- en volgende vragen te plaatsen onder dezelfde draad als waarmee je begon. |
Bewerkt door T-Rossie op 07/06/2009 14:06:47 |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 15:20:55
|
ok frans heeft mij bericht in mijn email en heb toch zo gedaan zoals hij zei alleen het woordje assign komt niet te voor schijn !!! allemaal bedankt voor reactie en ook om hulp te vragen voor iemand in de buurt wonende hartelijk dank gr ryta dus assign krijg ik niet te zien!!! |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 18:31:13
|
overnieuw op stick gedaan, dacht dat hij uitgepakt moest worden, niet het geval, wist ik niet nu is hij aan het laden, bij een kwart van de lading, zegt hij nu, customvoice memory error!!! klinkt dit bekend??? gr ryta |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 20:45:36
|
Volgens mij kun je proberen wat je wilt, maar bij mij is het ook nooit gelukt om het in mijn T-3 te krijgen, elke keer een error. Elk willekeurig bestand gaat er zo in, alleen dat sfx bestand niet. Ik heb het allang opgegeven. Er zijn ergere dingen. Ben eigenlijk wel benieuwd bij hoeveel mensen dit uiteindelijk ook niet gelukt is. Groeten |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 22:28:13
|
Jullie hebben toch wel extra (DIMM) geheugen geinstalleerd ?
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 07/06/2009 : 22:48:15
|
Hallo,
Ik heb vanavond de file die Rita gebruik gecontroleerd. Met de file is niets mis en werd in één keer door de Tyros3 geladen. Het is wel een file van ruim 19 MB en neemt nogal wat ruimte in dus. Maar we blijven verder stoeien, want hij zal er natuurlijk in. Ik denk dat de fout bij velen ligt in het unzippen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 08/06/2009 : 00:28:10
|
Bensel stelt wellicht de enige relevante juiste vraag?
Oh ja, het is op mijn T3 prima gelukt alsook bij de T3's van collega's en kennissen.... als er tenminste maar extra DIMMS zijn geplaatst. |
Bewerkt door T-Rossie op 08/06/2009 06:56:13 |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 08/06/2009 : 09:57:06
|
ik mag toch aannemen dat de fa oostendorp dit gedaan heeft heb ik alle vertrouwen in gr ryta |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 08/06/2009 : 10:18:21
|
Hoi Rita,
Ik weet niet of het DIMM geheugen tot de standaardlevering bij de Fa. Oostendorp behoort. In principe niet denk ik.
Je kunt dat vrij makkelijk even controleren. Druk op de knop Voice Creator (rechts naast het scherm) Kies vervolgens Library Edit (knop B). Je komt nu in een vervolg scherm en kies daar Property (onderste knop 8). Op het scherm dat je nu krijgt zie je naast het bovenste balkje een getal van vier cijfers staan. Als er DIMM is geinstalleerd staat daar 256, 512 of 1024.
We komen zo weer een stapje verder naar de oplossing. Succes ermee en ik hoor graag het resultaat.
Gr. Ben(sel)
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
Coenraad
Junior Member
89 berichten |
Geplaatst - 08/06/2009 : 13:27:51
|
Hoi Rita,
ik heb in december mijn Tyros 3 bij Oostendorp op gehaald. Ik heb bij de bestelling al aangegeven dat ik er graag wat extra geheugen bij wou hebben. Mijn Tyros 3 was dus toen ik heb ophaalde, al voorzien van extra geheugen, dit echter wel tegen betaling. Het zit dus niet automatisch bij de prijs van de Tyros in.
Groeten Coenraad |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 08/06/2009 : 14:02:23
|
Rita
Kijk even in je pm mailbox, heb je een handleiding gestuurd voor het inladen van de sfx sounds
gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 09/06/2009 : 12:28:08
|
goedemorgen allemaal t,probleem is denkelijk opgelost, idd had ik geen extra geheugen, wordt opgestuurd en dan kan ik hopelijk de sfx erop zetten allemaal bedankt voor meedenken en hulp gr ryta |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 09/06/2009 : 13:10:56
|
Gelukkig komt er licht in de duisternis.
Gr. Ben(sel)
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 09/06/2009 : 14:32:21
|
Het kón ook haast niet anders Het is raadzaam om het even te laten installeren door iemand die 'handig is met computers' |
|
|
Onderwerp |
|