Auteur |
Onderwerp |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 21/06/2009 : 10:21:31
|
Hallo beste Tyrosliefhebbers,
ik hoor of lees zo weinig over de internettoegang via tyros. Heeft iemand hier al ervaring mee ? Is het nuttig of enkel een gadget ? Kan men de downloads of andere verrichtingen die via de Tyros-itn-toegang gebeuren ook gewoon via de PC doen ? Hoe denken jullie hierover?
Graag jullie reactie, waarvoor dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet eddy |
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 21/06/2009 : 11:06:15
|
Hallo Eddy,
Via IDC kun je verbinding maken met de Yamaha-shop. Je kunt dan styles en songs downloaden, maar wel voor een stevige prijs. Ook is het op deze manier mogelijk je musicfinder uit te breiden en er nieuwe instellingen aan toe te voegen. De musicfinder heeft geen styles, maar verwijst alleen naar de organieke styles en een OTS. Dat zijn de mogelijkheden. Je zult dus zelf moeten beslissen of het waarde heeft. Je kunt dit trouwens niet via de PC doen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 21/06/2009 : 14:49:15
|
Hallo Eddy,
Internet via Tyros is veel te duur. Mijn advies..............niet doen.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 21/06/2009 : 18:37:21
|
Hoi Rene,
Met het bovenstaande ben ik het niet met je eens, als ik de free styles vergelijk met betaalde styles zit hier duidelijk ontzettend veel verschil in.
In het begin ging ik ook op zoek naar free op het internet, maar ben daar nu ondertussen vanaf gestapt, en zoek zelfs niet meer op free.
Ik heb liever een betaalde style of songstyle welke mij veel meer kwaliteit geeft en meerwaarde, en die paar eurootje's is dat mij ook wel waard.
Een hobby mag best iets kosten is mijn redenatie.
Maar als iemand daar anders over denkt....
Ik koop gemiddeld p/mnd voor 20 euro styles/songstyles, en ben hier ontzettend tevreden mee, en zal ze ook niet sharen (delen) met anderen, idem dito met aangekochte custom voices.
Mijn motto is; ik werk ook niet voor niks, en goede samples,voices,styles moeten ook betaald worden, en de keuze is voor iedereen vrij 'what to do'
Succes met de free rommel op internet.....
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 22/06/2009 : 00:02:16
|
Hoi Toine,
We gaan nu samen dicusseren en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Ik neem ook geen free rommel van internet. Ik mag geen reclame maken voor een bedrijf, maar ik koop professionele midifiles. Ik ben overigens beroepsmatig met muziek bezig, en ik denk dat Eddy hier niet mee bezig is.
Ik wilde alleen maar aangeven, dat er nog veel meer mogelijk is dan bij Yamaha.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 22/06/2009 : 09:58:10
|
Hoi allemaal,
Waarom zou je niet je Tyros aansluiten op internet. Dan is de aansluiting er toch maar mooi, en, .......niet onbelangrijk, de bijzondere geluiden zullen in de toekomst ALLEEN nog maar via internet gedownload kunnen worden en zijn dan gekoppeld aan het SERIENUMMER van je Tyros. Aldus vernomen op de Tyrosdag bij Oostendorp in mei.
Groeten,
Hans |
Bewerkt door Hanswiel op 22/06/2009 09:59:12 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 24/06/2009 : 15:31:49
|
Hallo jongens
dankjewel voor de reactie.