MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 24/07/2009 : 20:25:14
|
Zelf heb ik ook nog altijd de Roland VA-7 en G600 hier staan en het zijn ook goede instrumenten en Roland word ook veel gebruikt het is ook één van de topmerken. Ik heb jaren op Roland keyboards gespeeld, ik vond zelf persoonlijk de Tyros keyboards beter en de PSR keyboards van Yamaha niet zo goed Roland vond ik altijd beter dan PSR keyboards. De Prelude heeft hele mooie styles vind ik persoonlijk.
En over mp3 gesproken. Ik geef Roel ook wel gelijk met dat WAV veel beter is dan MP3 maar daar gaat het niet bij mij om het gaat erom dat Roland wel mp3's kan importeren en MP3 is het meest voorkomende hé en minder groot neemt minder ruimte inbeslag maar uiteraard is WAV altijd veel beter (ik heb nooit gezegd dat ik mp3 beter vond )
En idd worden als Bagger horen niet thuis op een keyboard forum en het is geen bagger maar een persoonlijke mening van Tyro.
Laten we gewoon ook de Prelude om armen en blij zijn dat Roland weer een leuk keyboard heeft ontwikkeld met mooie styles die waarschijnlijk ook binnenkort kunnen worden omgezet naar de Tyros Want de G70 styles in de Tyros waren ook wel leuk als je de geluiden hier en daar een beetje bewerkt en anders maakt
En ik zal zeggen zullen we eens met z'n allen de Prelude bij Oostendorp gaan testen? kijken hoe die echt live klinkt
Maar de Tyros blijft nog altijd een van de toppers.
Groetjes,
Daniel. |
|
|