Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 styles veranderen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

joflecken
New Member

43 berichten

Geplaatst - 03/07/2009 :  22:32:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste mensen als ik een style heb bv een rustige rumba, en ik wil daar de bas veranderen, ik bedoel een ander patroon spelen, en eventueel nog een gitaar, hoe moet ik dat doen.
Groetjes Jo

laakies
Advanced Member

1613 berichten

Geplaatst - 04/07/2009 :  19:09:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Beste Jo,

Je valt wel met een GROTE deur binnen, op jouw vraag is 123 geen makkelijk antwoord op te geven.

De T2 of de T3 hebben hierop zoveel mogelijkheden voor aan boord, hoe styles te veranderen en te saven, daar het althans voor mij onmogelijk is om dit even op te schrijven.

Ook is het belangrijk om te weten of je de (mappen)structuur vd Tyros 'door' hebt anders kan het erg ingewikkeld gaan worden, en zou je alleen maar teneer geslagen worden en dat zou sonde zijn van deze Top machine.

Daar ik uit je post niet kon opmaken in hoevere je bekend bent ga ik op deze materie niet te veel opschijven, want dan zie je door de bomen het bos niet meer.

Bedenk wel dat de T2 of T3 een workstation is - dat wordt dan aan de slag gaan......

Helaas geen direkt antwoord maar toch......na het lezen kun je de vraag beter omschrijven.

Gr Toine


Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Ga naar bovenaan de pagina

joflecken
New Member

43 berichten

Geplaatst - 05/07/2009 :  15:54:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Toine. Fijn dat je op mijn vraag reageerd.
Eerst het volgende, Voor de T3 had ik de technics 7000.
Daar was het heel gemakkelijk, je ging naar composer en daar kon je de style veranderen.
Wat ik nu doe is, ( advies van winkel) het volgende
1 ik druk op digital recordung
2 Op style creator
3 Ik zie dan in het scherm beneden staan icoontjes met rhy1-rhy2-bas-chd1-enz.
4 Stel ik wil de bas veranderen dan delete ik de bas.
5 druk op rec.ch en tegelijk op het onderste knopje van de bas.
6 Speel de style, maar deze klingt in mineur. vind ik vreemd, terwijl ik bv gewoon het c-accoord pak.
7 Speel nieuw bas ritme in.
8 druk op exit
9 dan op save, en geef ritme een naam.
echter de bas klingt dan niet zoals ik het graag zou willen.
Heeft dit misschien met het splitpunt te maken, wat ik overigens ook niet vind.
Misschien is het je nu een beetje duidelijker, hoe ik het doe, en nee ik weet nog niet veel van het keyboard af.
Groetjes Jo
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000