Auteur |
Onderwerp |
|
Coenraad
Junior Member
89 berichten |
Geplaatst - 14/07/2009 : 11:03:34
|
Een goede morgen allemaal,
mijn vraag is hoe ik eventueel de break in kan stellen, zodat deze wat harder klinkt, zodat hij er meer uitspringt. Bij sommige ritmes klinkt het even hard als het ritme zelf, ik zou dat graag wat harder willen laten klinken. Ik zou natuurlijk ook het volume pendaal op dat moment kunnen gebruiken, maar dat wil ik eigenlijk vermijden.
Met vriendelijke groeten Coenraad |
|
Coenraad
Junior Member
89 berichten |
Geplaatst - 01/08/2009 : 22:10:45
|
Tyros 3 liefhebbers,
ik heb gezien dat mijn onderwerp 94 maal is gelezen, maar er nog geen reactie op is geweest. Misschien is mijn vraag niet duidelijk, dan hoor ik dat graag. Ik wil eigenlijk gewoon een vaste waarde kunnen geven aan een break.
Groeten Coenraad |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 01/08/2009 : 22:44:50
|
Hallo Coenraad,
Ik denk dat je gelijk hebt, want het is vervelend als je helemaal geen antwoord krijgt. Sorry daarvoor. Maar ik denk niet dat het komt omdat je niet begrepen bent, maar omdat niemand er een oplossing voor weet. De standaard styles kun je niet zomaar veranderen. Het is ook geen doen om voor één maat een registration te gebruiken. Blijft dus toch dat zwelpedaal over, maar dat deed je liever niet. Ik denk dat de zaken zo liggen. Helaas. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Coenraad
Junior Member
89 berichten |
Geplaatst - 01/08/2009 : 23:08:18
|
theplayer,
bedankt voor je reactie. Misschien is het iets voor een update.
In ieder geval bedankt.
Coenraad |
|
|
|
Onderwerp |
|