Auteur |
Onderwerp |
|
soundman40
New Member
41 berichten |
Geplaatst - 30/01/2006 : 14:27:28
|
Hallo"Tyros"players,
De exit knop van mijn T2 wordt, door het gebuik enigszins zwart van kleur,laklaag laat los.Oorzaak waarschijnlijk zure vinger??? Zijn er onder jullie mensen met hetzelfde euvel? Yamaha heeft geen lak stift om dat bij te werken. Wie weet de oplossing?
groeten joop |
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 30/01/2006 : 19:34:35
|
Eigenlijk is de T2 een *****toestel, kraakt en piept langs alle kanten als je hem vastneemt !!! software-matig zitten er veel bugs in !! In ieder geval is het een revolutionair keyboard , nooit geevenaard door gelijk welk merk sis |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 30/01/2006 : 19:58:26
|
Hoi Joop,
Haal de rest van de verf er ook af, dan is ie mooi egaal zwart. Groetjes,
Frans |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 30/01/2006 : 20:38:01
|
Bij mn Tyros 1 ,was na 2 jaar gebruik wat lak van mn display knoppen afgesleten, ik hoop toch dat de lakkwaliteit van de T2 echt beter is. Maar als ik het moest bijwerken zou ik even langs een automaterialen zaak langs gaan en kijken welke velgenspray er het beste bij past,deze zijn net als de tyros ook 'ei" glans. Maar nu is het toch nog garantie neem ik aan ??
Groet, Arno
|
|
|
Player
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 30/01/2006 : 20:53:52
|
Hallo Joop,
Je hebt toch 1 jaar garantie. Bij normaal gebruik mag de lak niet loslaten, en moet mijns inziens het euvel(tje) door Yamaha worden verholpen. (Zelfs deels na de garantieperiode) Gewoon even aankaarten bij Henk Oostendorp. En SIS, er is een spreekwoord, "Krakende wagens lopen het langst". Ik hoop dat dit ook voor ons aller "wagen" van toepassing is.
Groet, Mark |
Bewerkt door Player op 30/01/2006 21:01:47 |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 30/01/2006 : 21:32:14
|
quote: Originally posted by Player
En SIS, er is een spreekwoord, "Krakende wagens lopen het langst". Ik hoop dat dit ook voor ons aller "wagen" van toepassing is.
Groet, Mark
Sis |
|
|
jan
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 31/01/2006 : 20:05:13
|
gewoon een doorzichtig plakbandje erop en het exitknopje blijft nieuw
jan |
|
|
n/a
deleted
158 berichten |
Geplaatst - 01/02/2006 : 07:46:56
|
Ik zou voor zo'n onbenullig euveltje m'n tyros geen maand willen missen, je kan het zelf een beetje bijverven (aluminium verf) verkrijgbaar bij een automatrialen zaak, je kan het knopje ook (tijdelijk) zwart maken met een (watervast) inktstift. Als de leverancier op de hoogte is? kan hij later altijd nog een nieuwe schakelaar monteren. Brezan automatrialen zaak heeft heel kleine flesjes aluminium verf, dan moet je wel de juiste kleur uitzoeken. |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 01/02/2006 : 08:38:44
|
Hallo Exitknoppen Voordat je plaats neemt achter je T2 de handen wassen en nagels knippen kan ook helpen!
Groetsels Henk. |
|
|
Carlo
New Member
23 berichten |
Geplaatst - 01/02/2006 : 23:38:51
|
Hallo Tyrossers
Als we nu eens met z'n alle 4000 exit knoppen bestellen dan kan Yamaha toch wel iets doen met de prijs !?!?!
Misschien voorziet Henk Oostendorp in een cursus "spuiten voor beginners". Ik bedoel dan lak spuiten natuurlijk !!!
groetjes allemaal |
|
|
Carlo
New Member
23 berichten |
Geplaatst - 02/02/2006 : 19:10:59
|
Hallo iedereen
Nog eens terugdenkend aan dit probleem herinner ik mij dat dit eerder is voorgevallen, n.l. bij Dell Laptops. Het ligt ook volgens mij aan de zuurgraad van het vocht uit je vingers dus niet iedereen zal er mee te maken krijgen. Ik weet niet meer hoe Dell dit destijds heeft (moeten) oplossen maar ik denk dat we gewoon ons kunnen beroepen op de garantie zoals al eerder gesteld. Aangezien dit nu al gebeurt nadat de Tyros2 nog maar zo'n korte tijd op de markt verkrijgbaar is, verwacht ik dat er nog meer mensen met dit probleem gaan kampen. Weet iemand of dit bij de Tyros1 ooit is voorgevallen? Op mijn Tyros1 die ik bijna 3 jaar heb gehad was dit niet voorgevallen. Mijn laptop (een Dell van de zaak) heeft dit echter wel ! Daar kan ik de lak eraf wrijven op de plaats waar ik met mijn duim de laptop open klap. Succes ermee allemaal.
groetjes |
Bewerkt door Carlo op 02/02/2006 19:13:06 |
|
|
|
Onderwerp |
|