Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 SPEAKERS
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten

Geplaatst - 10/08/2009 :  19:52:34  Toon profiel  Reageer met citaat
wie weet raad:momenteel werk ik (sorry speel ik)met tyros3 en stagepass300:ok uitstekend!!Maar nu wil ik nog twee supplementaire speakers bijvoegen zonder nog eens een extra versterker bij te voegen;kan dit of moet ik dan speakers gebruiken met ingebouwde versterker??en deze dan ook aansluiten op het kleine mengpaneelvan de stagepass 300 en zoja welke ?Het hoeft niet echt heel prijzig te zijn,want deze gebruik ik meestal als ik ergens binnen speel en de mensen op het buitenterras willen dan ook meegenieten,dus geen overdreven volumes!!Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee? groetjes ROMANTIKO

T-Rossie
Moderator

3275 berichten

Geplaatst - 10/08/2009 :  20:29:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Het mengpaneel van de Stagepass heeft dacht ik ook line-outputs (tulp-pluggen en/of jack) die je zonder meer kunt doorkoppelen naar elke actieve luidspreker.

Je kunt kiezen uit Yamaha's, EV's, JBL's, Behringer, Mackie, Bose L1's .... enz. te veel om op te noemen!

Smaak-, ruimte- en budget zullen bepalen wat het uiteindelijk wordt
Ga naar bovenaan de pagina

ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten

Geplaatst - 10/08/2009 :  21:15:17  Toon profiel  Reageer met citaat
hey T-ROSSIE bedankt voor de vlugge reaktie ,ik zal het effe uitproberen!Ik laat wel iets weten ,tot gauw RIKO

ronald_nld
Starting Member

18 berichten

Geplaatst - 10/08/2009 :  21:43:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van ronald_nld  Reageer met citaat
Op de monitor out (de 2 jack's direct links naast de XLR microfoon ingang) kun je 2 powered (actieve) speakers aansluiten of door tussenkomst van een versterker 2 passieve luidsprekers. Het volume wordt op de mixer bepaald door de monitor out knop.
Kwaliteit van de Speakers hangt o.a. van je budget en smaak af.

Succes,
Ronald

ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten

Geplaatst - 11/08/2009 :  10:33:55  Toon profiel  Reageer met citaat
bedankt RONALD,ja nu gebruik ik ook 2 extra speakers maar dan wel met nog een versterker(nogal zwaar) ertussen en dat wil ik juist vermijden!dus was mijn vraag kan het eventueel ook zonder die tweede versterker??groetjes RIKO
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000