Auteur |
Onderwerp  |
|
ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten |
Geplaatst - 10/08/2009 : 19:52:34
|
wie weet raad:momenteel werk ik (sorry speel ik)met tyros3 en stagepass300:ok uitstekend!!Maar nu wil ik nog twee supplementaire speakers bijvoegen zonder nog eens een extra versterker bij te voegen;kan dit of moet ik dan speakers gebruiken met ingebouwde versterker??en deze dan ook aansluiten op het kleine mengpaneelvan de stagepass 300 en zoja welke ?Het hoeft niet echt heel prijzig te zijn,want deze gebruik ik meestal als ik ergens binnen speel en de mensen op het buitenterras willen dan ook meegenieten,dus geen overdreven volumes!!Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee? groetjes ROMANTIKO |
|
T-Rossie
Moderator

3275 berichten |
Geplaatst - 10/08/2009 : 20:29:44
|
Het mengpaneel van de Stagepass heeft dacht ik ook line-outputs (tulp-pluggen en/of jack) die je zonder meer kunt doorkoppelen naar elke actieve luidspreker.
Je kunt kiezen uit Yamaha's, EV's, JBL's, Behringer, Mackie, Bose L1's .... enz. te veel om op te noemen!
Smaak-, ruimte- en budget zullen bepalen wat het uiteindelijk wordt |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten |
Geplaatst - 10/08/2009 : 21:15:17
|
hey T-ROSSIE bedankt voor de vlugge reaktie ,ik zal het effe uitproberen!Ik laat wel iets weten ,tot gauw RIKO |
 |
|
ronald_nld
Starting Member
18 berichten |
Geplaatst - 10/08/2009 : 21:43:47
|
Op de monitor out (de 2 jack's direct links naast de XLR microfoon ingang) kun je 2 powered (actieve) speakers aansluiten of door tussenkomst van een versterker 2 passieve luidsprekers. Het volume wordt op de mixer bepaald door de monitor out knop. Kwaliteit van de Speakers hangt o.a. van je budget en smaak af.
Succes, Ronald |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 10:33:55
|
bedankt RONALD,ja nu gebruik ik ook 2 extra speakers maar dan wel met nog een versterker(nogal zwaar) ertussen en dat wil ik juist vermijden!dus was mijn vraag kan het eventueel ook zonder die tweede versterker??groetjes RIKO |
 |
|
|
Onderwerp  |
|