| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Coenraad
Junior Member

89 berichten |
Geplaatst - 12/08/2009 : 15:02:21
|
Tyros3 spelers,
ik heb ontdekt, dat de registraties automatisch worden gecopieerd van USER naar HD1 en eventueel naar USB1.
Als ik een registratie verander en het opnieuw opsla onder dezelfde naam, dan komt deze verandering automatisch op de andere opslagruimten.
Ik vind dit zelf niet zo handig. Als ik de veranderde registratie achteraf niet goed vind, kan ik dus de oude versie niet terugplaatsen op USER.
Het houd volgens mij in, dat ik de veranderde registratie dus onder een andere naam moet opslaan, om de eerste versie te kunnen behouden.
Is er iemand die mij kan vertellen of er een instelling is, waardoor de registratie niet automatisch wordt opgeslagen?
Groeten Coenraad |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 12/08/2009 : 16:39:24
|
Hoi Coenraad,
het automatisch opslaan op verschillende plaatsen gelijktijdig krijg ik op mijn Ty3 niet klaar. Ik zie ook nergens een instelling die dit al dan niet mogelijk maakt.
Om jou specifiek probleem op te lossen zal het eenvoudig opslaan onder een andere naam waarschijnlijk wel het veiligst zijn. Je hoeft trouwens maar een andere letter of cijfer achter de naam te zetten om een verschil te maken, bvb.: "adios01" , "adios02", enz....
groetjes eddy
|
 |
|
|
Coenraad
Junior Member

89 berichten |
Geplaatst - 12/08/2009 : 17:55:08
|
Hoi Eddy,
eerst al bedankt voor je reactie.
Ik heb het nog eens uitgeprobeerd. In een One Touch Setting 3 heb ik in Right 3 een ander instrument gezet. Dit in User overschreven. Daarna in HD1 en USB1 bekeken en gezien dat het daarin ook al was veranderd. USB1 is bij mij een externe harde schijf aan de achterzijde die ook voor backup dient.
Misschien dat er door de nieuwe systeem updates dit is veranderd. Ik ken mij niet herinneren, dat het in het begin ook zo was. Ik copieerde altijd naar deze twee schijven als wat veranderd had.
Groeten Coenraad |
 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 13/08/2009 : 11:42:30
|
Hoi Coenraad
nog eens geprobeerd, het automatisch copiëren lukt bij mij niet.
Als ik het goed voor heb worden de OTS-instellingen in de STYLE gesaved, dus wanneer men een registratie oproept met dezelfde STYLE zullen, normaal gezien, de gewijzigde en gesavde instellingen van toepassing zijn.
Ik heb wel geen externe HD aangesloten, kan dus ook niet jouw configuratie uittesten, ik meen wel te weten dat in de PC-wereld het mogelijk is harde schijven zodanig in te stellen dat zij,simultaan, alles opslaan. Wordt vooral gebruikt om bij een eventuele crash van een schijf toch nog alles op een andere schijf te hebben. Dus, het kan goed mogelijk zijn dat dit fenomeen in verband staat met instellingen van je externe HD. Is in elk geval niet slecht.
groetjes eddy |
 |
|
|
Coenraad
Junior Member

89 berichten |
Geplaatst - 13/08/2009 : 13:31:48
|
Hallo Eddy,
Fijn dat je nog even reageert. Ik ben het met je eens, dat wat jij beweert kopt volgens mij wel. Ik heb nu ook even geprobeert met registration memory, maar dan moet ik wel zelf copieren naar de HD1 en USB1.
Een extra harde schijf achter de Tyros vind ik wel prettig. Als de HD van Tyros nog eens crasht, dan heb ik altijd nog alles bij de hand.
Nogmaals bedankt voor de reacties.
Groeten Coenraad |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|