Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Nieuwe improvisatie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 14/08/2009 :  13:56:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Is erg lang geleden dat ik hier iets gepost heb, en dacht nou post ook weer eens iets van wat ik even gespeeld heb vandaag. Het is niet bewerkt, gewoon direct uit de Tyros 2. Natuurlijk zitten er wat foutjes in, maar dat hou je toch meestal wel met improvisatie etc.

Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=7EeG8pq-kdQ

Ik speel misschien niet zo goed als iedereen hier, maar als je er maar plezier mee hebt en gewoon doet wat jij leuk vind is ook dit instrument zeer geschikt. Ik leer nog steeds nieuwe dingen en vermaak me na al die jaren Tyros 2 nog steeds zeer veel met dit prachtige instrument. De foto is natuurlijk zeer slecht geworden, maar het ging mij gewoon om het geluid en heb er verder geen moeite voor gedaan.

Hoop dat jullie het leuk vinden,

Gr. Menno

Bewerkt door Sneakyman op 14/08/2009 14:07:57

Jukebox
Average Member

212 berichten

Geplaatst - 15/08/2009 :  13:15:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jukebox  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneakyman

Hallo allemaal,

Is erg lang geleden dat ik hier iets gepost heb, en dacht nou post ook weer eens iets van wat ik even gespeeld heb vandaag. Het is niet bewerkt, gewoon direct uit de Tyros 2. Natuurlijk zitten er wat foutjes in, maar dat hou je toch meestal wel met improvisatie etc.

Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=7EeG8pq-kdQ

Ik speel misschien niet zo goed als iedereen hier, maar als je er maar plezier mee hebt en gewoon doet wat jij leuk vind is ook dit instrument zeer geschikt. Ik leer nog steeds nieuwe dingen en vermaak me na al die jaren Tyros 2 nog steeds zeer veel met dit prachtige instrument. De foto is natuurlijk zeer slecht geworden, maar het ging mij gewoon om het geluid en heb er verder geen moeite voor gedaan.

Hoop dat jullie het leuk vinden,

Gr. Menno



Nou Menno,

Ik heb er met plezier naar geluisterd en het is precies zoals je zegt. Gewoon doen wat je leuk vindt.
Waarom zend je dit nummer niet in voor de Jukebox?
Het zou een welkome aanvulling zijn.


Klik hier om ook een song te mailen

Je komt in de Jukebox terecht via de volgende link:
Jukebox Tyros Forum

Groeten
Jukebox
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000