Auteur |
Onderwerp |
|
Willy
Junior Member
91 berichten |
Geplaatst - 17/08/2009 : 12:43:24
|
Ik kan alle functies bedienen met het zwelpedaal behalve de HDR. Als ik het master volume open heb staan, en ik speel een wave af met de HDR dan moet ik telkens het master volume terug te zetten. Ik kan in de Balance het volume ook terug zetten maar ja..... je moet er WEL aan denken.....die arme trommelvliezen. Is er nog een andere oplossing?
Willy. |
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 17/08/2009 : 18:00:21
|
Willy,
Ik ben 'bang' dat je de HDR niet via het voetpedaal kunt bij regelen. Misschien een idee om de volume van het HDR nummer in een registratie te zetten?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 17/08/2009 : 20:04:34
|
Hoi Willy
Je kan wel de Assign Slider gebruiken om HDR Play volume aan te koppelen... je hoeft dan in ieder geval niet te drukken op je balance knop.
Druk op DirectAccess --> *assign slider bewegen* Dan kom je in een menuutje, waar je het HDR Play Volume kan koppelen aan de slider. 't Is dan wel geen pedaal, maar iets is altijd beter dan niets lijkt me. (Tenzij je natuurlijk de assign slider ergens anders voor gebruikt.)
Misschien heb je hier wat aan
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
Willy
Junior Member
91 berichten |
Geplaatst - 18/08/2009 : 14:04:08
|
Bedankt voor het meedenken en de oplossingen....maar ik blijf het vreemd vinden dat ik de HDR niet met het volumepeaal kan bedienen.
met muzikale groeten,
Willy. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 18/08/2009 : 15:43:39
|
Willy,
Ik verwacht dat je het HDR volume wel kunt vastleggen in een registratie. De HDR doet voor mij de pauze muziekjes en het is redelijk 'standaard' dat ik begin met de masterregelaar op nul en geleidelijk/vloeiend opregel naar een acceptabel volume in de zaal.
Kwestie van even aanleren en de trommelvliezen wordt geen geweld aangedaan
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 18/10/2009 : 12:34:02
|
HDR volume kun je niet opslaan in een registratie
Onder Balans (2/2) kun je HDR wel makkelijk regelen met slider. Die kun je gewoon instellen en blijft dan zo ingesteld, ook al laad je een andere audiofile.
De assign slider kun je wel toewijzen aan HDR volume.
Groeten Wim |
|
|
|
Onderwerp |
|