Ik zal opnieuw beginnen, daar ik al wel een tijdje ingeschreven staat bij dit forum maar er tot op heden nog geen gebruik van heb gemaakt zal ik mij allereerst voor stellen.
Mijn Naam is Rien van Eijk woonachtig in Oosterhout Nbr. Voordat ik de Tyros 2 heb aangeschaft heb ik altijd Technics en Roland keyboards gehad. Daarvoor Godwin portable en eminent orgels en een mark 1600 waar ik mee begonnen ben. Voordat ik orgel ben gaan spelen speelde ik accordeon wat ik nu ook nog doe, tevens ben ik bezig met saxofoon.
Thans ben ik me aan het orienteren op de Tyros 3 gezien de diverse meldingen op het Forum weerhoud het mij op dit moment ervan gezien de kopieer beveiliggingen van eigen gemaakte songs of arangementen welke dus niet in een computer programma meer geladen kunnen worden om deze te editen nadien.
Op dit moment ben ik aan het bekijken of dat het ineresant is om de tyros 2 verder te updaten.
Bij deze mijn eerste vraag op welke manier kan ik zien hoeveel intern geheugen er thans in zit.
Waarom zou je eigen gemaakte songs ( op de Tyros ) niet meer kunnen editen in een computer? Ik werk zelf veel met midifiles, maar dit probleem heb ik niet ondervonden op de Tyros 3
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.
Het editen op een PC is inderdaad geen punt, maar Guillermo (dixielandplayer) heeft momenteel weer het probleem dat hij gemaakte midi's (op de T3) niet kan saven/kopiëren naar HD of stick.
Even was het OK na een total reset..... maar ik vernam dat het momenteel weer niet lukt. (zie een paar posts terug)