Auteur |
Onderwerp |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 21/08/2009 : 15:42:14
|
Hallo, hier ben ik weer met een paar vraagjes, nl :
wat wordt er allemaaal opgenomen in een registratie ? Nazicht in de Ned.handleiding + Reference Manual + datalist, levert niets op (of vind ik toch niets).
Ik heb een intro gemaakt door stukken uit de intro van de originele song te mixen met eigen keyboardspel in WAV; nl. de zangpartij door keyboard vervangen (Midnight Special van CCR), dit is prima gelukt, om een evenwichtige volumeverdeling te bekomen pas ik de verschillende volumes aan van style,multipad, R1, enz...alsook het volume van de HDR-playback. Ik wil alles in een registratie vastleggen, doch dit lukt niet met de HDR. Het (in display "Balance") ingestelde volume blijft dan voor alle registraties gelijk tot het afsluiten en heropstarten van het KB, dan staat het weer voor alle registraties op "85".
Bij nader toezicht merk ik op dat naast elk item in het "Balance"-display een grijs bolletje staat, behalve bij "MIC" en "HDR", zouden deze items niet kunnen geregistreerd worden ?
Moet het HDR-playbackvolume misschien in de HDR-console via "Setting" "HDR Track Play" per audio-opname gesaved worden ?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties. groetjes eddy
|
|
hkelder
Starting Member
11 berichten |
Geplaatst - 20/09/2009 : 16:30:17
|
Hoi Eddy,
Idd, via setting is het volume van de HD in elke registratie aan te passen. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 20/09/2009 : 19:24:42
|
Hoi Eddy,
Het HDR volume wordt in de audio file zelf opgeslagen. Stel met setting de volumes in en save de audio file.
Met een registratie kun je de audio file oproepen. Hier moet bij memory > groeup select , HDR aan gevinkt staan.
Groeten Wim |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|