Wie weet raad. Bij het opslaan van een internetstyle onder een song op de HD ben ik de andere dag deze opgeslagen registratie weer kwijt. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Deze styles heb ik eerst geconverteerd voor gebruik op mijn T3. Vandaag kreeg ik een melding op mijn T3 scherm.
Registration memory for automatic back up is full. Save the current registration. Otherwise, current registration data will be lost, when turning the power off.Heeft dit soms met dit probleem te maken? Hoe kan ik dit memory gedeelte voor automatische opslag vrijmaken?
Wat ik heb begrepen betreft dit een stukje geheugen wat gereserveerd is om allerlei handelingen die je gedaan hebt zonder te 'saven' op te slaan. Zou je per ongeluk de T3 uitschakelen en een registratie nog niet hebben gesaved dan weet hij zich dat nog te 'herinneren' bij de eerstvolgende keer dat je van registratiebank wisselt.
Het moet een soort piepklein flash geheugen staan.
Het heeft dus niets van doen met de HD die vol raakt, het usergeheugen of het DIMM geheugen. Gewoon regelmatig en consequent even op SAVE drukken om klankveranderingen en/of registraties vast te leggen.
Klopt wat Rossie zegt, sla elke keer dat je een registratie toevoegd of wijzigd dit steeds op door de bank te saven... dan ondervind je geen problemen meer