Auteur |
Onderwerp |
|
marius
New Member
30 berichten |
Geplaatst - 11/10/2009 : 11:13:22
|
Van heinde en ver (zelfs voorbij Brussel) waren een 30 tal Tyros3 bezitters naar Wezep gekomen. Het werd een "Vraagt U maar" avond. Heb je met je Tyros3 een moeilijkheid? Dan beantwoorde Marco de vragen op zijn eigen muzikale wijze. Met de Tyros3 en daarop een aangesloten beamer, kan iedereen de uitleg volgen.
Onderwerpen die voorbij kwamen waren o.a; USB stick, licenty key, Multipad maken en transponeren, Pedalen aansluiten, A1fingered spelen, Wunderlich2 stijl/pakket met o.a Tico Tico, Music Finder Hollands, Mp3 met Nero naar Wave, Luidsprekerboxen, Voiche pakket. Al is het nog geen 5 December was Marco even de Sinterklaas. Had weer een cadeautje voor ieder, leuk.
Marco gaf nog een demo op de Psr S910, het nieuwste keyboard in de Yamama reeks. Een juweel om te horen en geschikt om mee te nemen naar de Camping, volgens Marco.
Met dank aan Marco, Henk en zijn theam was het een zeer geslaagde avond voor een ieder. Gaarne weer tot November bij de 2é Workshop. |
|
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 12/10/2009 : 12:43:13
|
Het was inderdaad een heel leerrijke avond. Ik had er gerust die 540 km voor over (270 heen, 270 terug). Vooral het leren kennen van andere T3 gebrukers, oA Marius en Rob, is verrijkend. Als enige Belg heb ik van deze avond genoten. Al heb ik een tweetal opmerkingen: - De microfoon was niet goed afgesteld, en Marco plaatste hem vlak voor de mond: storende doffe plofgeuiden. - Alleen vragen beantwoorden bloedt dood: volgende keer ook graag een echte thematische behandeling van een 'hoofdstuk' bvb werken met midi-files of het zelf maken van styles...
Proficiat aan oostendorp voor het initiatief !
johan |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 13/10/2009 : 11:30:07
|
Hartelijk dank voor de mogelijkheid om de styles van de workshop te kunnen downloaden. Ik vind ze heel erg mooi, om stil van te worden...
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
JohnT3
New Member
21 berichten |
Geplaatst - 13/10/2009 : 12:31:46
|
De workshop was zeker geslaagd, in november ga ik zeker weer naar de 2e workshop.
De styles zijn zeker mooi en helemaal een goede service om ze te kunnen downloaden. Alleen kan ik de styles niet vinden, staan ze al online of kijk ik niet goed? |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 13/10/2009 : 16:13:14
|
voor de workshop kon ik er deze keer niet bijzijn,spijtig,maar ben zeer tevreden met de nieuwe styls gekregen via Oostendorp,nog eens een bewijs van uitmuntende service!!Bedankt HENK groetjes RIKO |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 13/10/2009 : 18:45:53
|
Helaas kon ik die dag ook niet aanwezig zijn, maar ik kan me levendig voorstellen dat het een nuttige en gezellige avond geweest moet zijn welke ook zo voorbij vliegt.
Heb wel inmiddels de 3 styles gedownload, en deze zijn werkelijk TOPPIE en voor die prijs helemaal (een echte Nederlander)
De service en aandacht begint weer wat meer te borrelen door de komst van Lars, welke ik ook heel veel succes wil toewensen bij de Fa Oostendorp.
Van mijn kant uit gezien gaat "Oostendorp" weer de goede richting in houwe zo en vooral doorgaan.
In ieder geval tot December!!
Groetjes van een tevreden Ootsendorp Klant
Toine vd Laak, Tilburg
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 13/10/2009 18:46:20 |
|
|
R.A. Jansen
New Member
47 berichten |
Geplaatst - 14/10/2009 : 16:27:52
|
Het was zeker een geslaagde workshop, goede uitleg van Marco, uiteenlopende vragen, misschien volgende keer avond splitsen in vragen voor de pauze en een aantal voorgestelde onderwerpen na de pauze. De onderwerpen kunnen dan voor de workshop aan Oostendorp gemaild worden, zodat die een keuze kunnen maken. Ook bleek dat Oostendorp een Apple freak in huis heeft, dus ieder die een Apple heeft en vragen daarover kan ook bij Oostendorp terecht. En dan te bedenken dat de hele avond inclusief een kop koffie of thee gratis was.
De complimenten. |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 14/10/2009 : 18:00:36
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JohnT3
.... Alleen kan ik de styles niet vinden, staan ze al online of kijk ik niet goed?
Je vindt ze op T3 website bij Tyros 3 Downloads -> Klanten downloads en dan CVP500 Styles voor Tyros 3 http://www.ty3.nl/mod/user/login/tyros_3_support
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 14/10/2009 18:02:07 |
|
|
JohnT3
New Member
21 berichten |
Geplaatst - 14/10/2009 : 20:24:46
|
Frans, bedankt voor je reactie, het is gelukt.
Ik had de pagina wel gevonden, maar na het inloggen kreeg ik een witte pagina. Oorzaak geheel aan mijn kant, ik probeerde in te loggen met de logingegevens van het forum.
Nu moet ik nog eens leren spelen. |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 14/10/2009 : 20:57:37
|
Helaas kon ik niet aanwezig zijn, ons 25 jarig Huwelijksfeest ging voor natuurlijk! Wel vast de nieuwe styles gedownload voor mijn TY 3 om maar eens een puur Hollands woord te gebruiken. Met dank aan Firma Oostendorp! Nu nog er in maken, kom er niet uit...
Groetjes, Bert |
Bewerkt door bertus op 14/10/2009 21:21:09 |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 14/10/2009 : 21:52:31
|
Hallo Bertus,
Zet de styles op een stick en doe die in de Tyros3. Druk dan op een styleknop en ga met next naar je usbstick. Selcteer nu de style en je kunt hem meteen gebruiken. Je kunt ook een folder op de harddisk maken en via copy en paste de styles daar in zetten. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 15/10/2009 : 10:28:06
|
Ga het vanmiddag even proberen, bedankt voor je reactie, laat het nog wel even weten binnenkort, Groetjes, Bert |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 18/10/2009 : 14:34:24
|
Is nog niet gelukt, gisteren ermee aan de slag gegaan maar kreeg ze niet aan de praat, zal wel iets fout hebben gedaan. Maar een aanhouder wint zeggen ze toch?
Groet, Bert |
|
|
|
Onderwerp |
|