Auteur |
Onderwerp |
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 15/10/2009 : 10:10:50
|
Na nu een maand of wat dat lekkere instrument in huis te hebben...en natuurlijk ook wat uitgeprobeerd... daar hou ik van ..
Blijf ik toch zitten met de volgende vraag: Ik heb opnames gemaakt met de HD recorder... en deze worden door het instrument opgeslagen in dr root van de HD, in de map AUDIO, in een extentie .AUD, tot zover is me alles duidelijk..ik kan de opnames exproteren via USB, maar ze worden dan geconverteerd naar de extentie .WAV, allemaal geen probleem...
Echter als ik mijn PC aansluit op de Tyros3, en ik zoek de map van de opnames op de harde schijf van de Tyros die ik met de HD recorder heb gemaakt vind ik die niet terug...
Ik vraag me af, doe ik iets verkeerd..of kijk ik niet goed??? Misschien kan iemand mij uitsluitsel geven ???
Alvast bedankt voor het meedenken... groetjes Dick
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 15/10/2009 : 10:33:33
|
Helaas, De Tyros verbergt zijn .AUD files voor een PC. Je zal ze dus eerst moeten exporteren. Dat kan zowel naar USB als naar de hardeschijf zelf. Als je dit zou doen naar de hardeschijf zelf, zul je zien dat je PC ze daarna wel ziet.
MAAR... ik zou niet reageren als er geen echte oplossing was!
Wat je ook zou kunnen doen is op je PC in Deze Computer naar Extra -->Mapopties -->Tabblad Weergave Daar kun je aanvinken dat je PC Verborgen bestanden moet weergeven. Hierna zul je zien dat er een map verschijnt op de Tyrosharddisk die HDR.ROOT heet. Hierin staan alle .AUD files als mappen, met daarin alles wat de Tyros aan informatie daarover heeft.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groeten, Martijn van der Plas
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 15/10/2009 10:34:20 |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 15/10/2009 : 14:36:37
|
Ik had het kunnen weten... niet gedacht aan de verborgen bestanden op de pc te laten weergeven.. maar ik weet het gelukkig nu... bedankt meedenker Martijn....
groetjes Dick |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 15/10/2009 : 17:12:08
|
hallo jongens,
wees toch maar voorzichtig met deze map, in de handleiding staat dat hierin niets mag gewijzigd worden, je loopt het risico dat je HDR in de soep draait !!!
groetjes eddy |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 15/10/2009 : 17:23:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eddy vanzee je loopt het risico dat je HDR in de soep draait !!!
Hallo,
Het is niet alleen dat de harddisk in de soep draait, maar hij zoekt bij het opstarten naar die folder. Hij blijft er weer op hangen. Formateren dus MET de Tyros3. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 16/10/2009 : 21:21:37
|
Nou ik denk, dat ik er toch niets mee kan... want in die mappen staat alles op een vreemde manier gerangschikt dat je er niet veel mee kan...ik hou het wel op de usb overdracht en werk daar wel verder mee...
dank u allen voor het advies Dick |
|
|
|
Onderwerp |
|