Kan de vocal harmonizer ( 2 of 4 stemmig zingen) ingesteld worden bij het gebruik van midi files, zonder zelf te moeten spelen met linker- of rechterhand ?
Kan de vocal harmonizer ( 2 of 4 stemmig zingen) ingesteld worden bij het gebruik van midi files, zonder zelf te moeten spelen met linker- of rechterhand ?
Hallo Ben ,
Op de eerste plaats welkom op dit forum , ik zag dat dit je eerste bericht je was hier op het forum .
Om je toch al een beetje te helpen kan ik je alvast melden dat het inderdaad mogelijk is , ''MAAR'' je zult wel in die midifile een track moeten hebben die de vocal harmonizer aanstuurd. dus dat betekend dat je of midifiles koopt met zo'n vocal track erin verwerkt of je maakt zelf zo'n track.
Ik zou je graag willen uitleggen hoe dat in zijn werk gaat maar ik maak zelf geen gebruik van midifiles. Als ik me niet vergis is deze vraag al vaker gesteld en zou ik je willen adviseren om gebruik te maken van de zoek functie rechts boven in dit forum of wacht nog even rustig af of er nog meer reacties gaan komen.
Ik hoop dat ik voor zover je vraag al een beetje heb kunnen beantwoorden.
Allereerst welkom op dit forum. Ik hoop dat je er zult vinden wat je zoekt en eventueel ook zelf af en toe een bijdrage kunt leveren in de toekomst. Voor wat betreft jouw vraag, is het denk ik slom om dit onderwerp eens goed door te spitten. Ook de diverse links te bekijken die er bij staan. Robbiedoes heeft daar erg zijn best gedaan het e.e.a. uit te leggen. Groetjes,