Auteur |
Onderwerp  |
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 01/03/2006 : 12:05:35
|
Hallo inverbon en Iedereen.
De aanhouder wint. Maar jij hebt wel flink moeten aanhouden. Gefeliciteerd!!
De les die we hieruit moeten leren is; Alle USB-Sticks zijn zeker niet Tyros2 compatible.
Het is goed dat we elkaar op de hoogte houden van "de Goei en de Kwaai" middels de lijst op de site van Frans.
Bedankt Frans, voor het verwerken en tonen van deze lijst op je Site.
Allemaal weer de groetjes van; fboss.
|
 |
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 02/03/2006 : 21:22:38
|
Hoi Forumleden,
Zal ook nog even een USB-stick duit in het zakje doen. Heb onlangs een nieuwe 256 Mb stick van het merk ? gekregen. Bestanden werden niet herkend door de T2, dus geformateerd op de T2, vervolgens nog steeds niet herkend, geformateerd op de PC (FAT-32) en.....voila.... 
Groet, Player |
Bewerkt door Player op 02/03/2006 21:24:14 |
 |
|
theplayer
Moderator

3026 berichten |
Geplaatst - 03/03/2006 : 07:55:41
|
Hallo,
Toch blijven het vreemde zaken. Uit de vele mailtjes die ik dagelijks krijg blijkt dat iets bij de een niet werkt en de ander juist heel tevreden is. Ik denk hierbij aan de USBdongle van Belkin, de door fboss geroemde USB-stick, (ook hier heb ik een paar mailtjes over gekregen dat ie niet werkt) en zo nog een paar. Toch hebben allen dezelfde software-versie. Ook heb ik de tip al gekregen dat het komt doordat er soms een programmaatje op de stick staat. Maar na formateren moet dat toch verdwenen zijn. Doe we links of rechts iets verkeerd, of hebben we een 'spook'instrument. Het blijft mij verwonderen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
 |
|
Onderwerp  |
|