Auteur |
Onderwerp |
|
alvanthor
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 09/11/2009 : 21:14:38
|
beste vrienden
kan mij iemand helpen om klanken in te laden van de usb, dit zijn klanken die ik heb gekocht bij oostendorp WORLD OF KEYS die op cd staan, graag stap voor stap uileg vriendelijke dank voor de hulp
arnold |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 10/11/2009 : 10:04:21
|
Hallo Arnold,
Welkom op dit forum. Misschien kun je ook nog iets meer over jezelf vertellen, dan weten we ook met wie we te maken hebben. Altijd wel leuk. Voor het inladen van die files moet je eens op mijn site kijken. Ga dan naar Tyros2 > Tips > Files gebruiken. Daar staat een stuk: Sample Voice Hier staat ook omschreven hoe je ze moet laden. Als het dan problemen oplevert, horen we het wel. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/11/2009 : 20:58:43
|
Hoi Arnold,
Als je de cd hebt van W.O.K daar staat in een video precies hoe je dit moet inladen op je hardeschijf van je tyros.
Althans bij mij op de cd wel.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 11/11/2009 : 19:56:27
|
Met hulp van bovenstaande reacties moet je er uit kunnen komen. Anders: Je kunt ook altijd contact opnemen met Muziekcentrum-Oostendorp. Ze staan bekend om hun klantvriendelijkheid en zullen je zeker willen helpen om alle stappen te doorlopen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
alvanthor
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 11/11/2009 : 23:23:32
|
dag Frans
dat is meschien nog het beste wat ik kan doen
groetjes arnold
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
Met hulp van bovenstaande reacties moet je er uit kunnen komen. Anders: Je kunt ook altijd contact opnemen met Muziekcentrum-Oostendorp. Ze staan bekend om hun klantvriendelijkheid en zullen je zeker willen helpen om alle stappen te doorlopen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl
arnold |
|
|
alvanthor
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 11/11/2009 : 23:27:53
|
dag Toine
ok maar als ik de cd cop. op een stick zoals ze zeggen op het filmpje, dan vertellen ze niet hoe dat ge moet de klanken inladen van de stick ze tonen gewoonweggeen stick op het filmpje
gr. arnold
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hoi Arnold,
Als je de cd hebt van W.O.K daar staat in een video precies hoe je dit moet inladen op je hardeschijf van je tyros.
Althans bij mij op de cd wel.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300
arnold |
|
|
alvanthor
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 22/11/2009 : 23:33:37
|
dag frans,
wat laat maar hier ben ik dan omiets over mezelf te vertellen, ik woon in West-Vlaanderenmeer bepaald streek van veurne aan de belgiesche kustik heb pas een tyros 3 heb gans de gamma van yamaha gehad, maar alle soft. koop ik bij oostendorp, ben trouwens zeer tevreden van die mensen werken correct!!!!!, wat beteft inladen van klanken dit is in orde gekomen, bedankt voor de hulp
nog vele groeten uit west-vlaanderen arnoldcitaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo Arnold,
Welkom op dit forum. Misschien kun je ook nog iets meer over jezelf vertellen, dan weten we ook met wie we te maken hebben. Altijd wel leuk. Voor het inladen van die files moet je eens op mijn site kijken. Ga dan naar Tyros2 > Tips > Files gebruiken. Daar staat een stuk: Sample Voice Hier staat ook omschreven hoe je ze moet laden. Als het dan problemen oplevert, horen we het wel. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
arnold |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
549 berichten |
Geplaatst - 23/11/2009 : 10:03:03
|
hallo Arnold,ben ook uit west-vlaanderen(Oostende-Jabbeke)dus bijna geburen!!Als je zin en tijd hebt om mij eens te ontmoeten(bezit ook een T3 van OOstendorp)dan ben je van harte welkom bij mij hoor,je zegt het maar(ik heb nogal veel stuf voor T3)groetjes RIKO |
|
|
|
Onderwerp |
|