Auteur |
Onderwerp |
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 12/11/2009 : 19:23:14
|
Hoi Allemaal,
Hebben jullie dat ook als je Tyros-2 een paar uur aanstaat dat hij een beetje branderig begint te ruiken ? een soort brandlucht?
Groetjes,
Daniel.
Maar zolang er geen rook uit komt is het goed denk ik :D |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 12/11/2009 : 21:10:14
|
Hallo Daniel, heb zelf een tyros 3 en die staat behoorlijk lang aan zo nu en dan maar als ik iets zou ruiken zou ik hem toch maar even laten controleren op kortsluiting, of dat er iets in het apparaat tegen iets ligt wat warm word en ligt te smeulen? Dat er geen rook uit komt zegt niet alles, daar is die te duur voor, toch?
Groet, Bert |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 13/11/2009 : 11:04:30
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBoembas
Hoi Allemaal,
Hebben jullie dat ook als je Tyros-2 een paar uur aanstaat dat hij een beetje branderig begint te ruiken ? een soort brandlucht?
Groetjes,
Daniel.
Maar zolang er geen rook uit komt is het goed denk ik :D
Dat de t-2 ietsjes warm wordt is normaal ( komt ook een geurtje vanaf ) , dit is normaal. Brandgeur is een ander verhaal ( condensators , bedrading die het begeven ? )misschien . Toch even laten nakijken, voor er rook komt , want dan is het te laat. succes. sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
Bewerkt door n/a op 13/11/2009 11:07:51 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 14/11/2009 : 11:16:11
|
hallo,
heb dat in het begin ook gehad met m'n Tyros3, is na een tijdje vanzelf weggegaan, heb sedertdien niets meer gemerkt.
groetjes eddy |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 15/11/2009 : 10:01:46
|
Hoi Daniel,
Speel je soms erg snel? hihi
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Bewerkt door Hanswiel op 15/11/2009 10:02:24 |
|
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 15/11/2009 : 17:03:28
|
Af en toe ruik ik die branderige lucht niet altijd maar ach de Pc ruikt ook meestal zo, En hahaha Hans misschien is dat wel de oorzaak van het snelle spelen
Groetjes,
Daniel. |
|
|
Peter H
Average Member
123 berichten |
Geplaatst - 15/11/2009 : 17:41:46
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBoembas
Af en toe ruik ik die branderige lucht niet altijd maar ach de Pc ruikt ook meestal zo, En hahaha Hans misschien is dat wel de oorzaak van het snelle spelen
Groetjes,
Daniel.
Hallo Daniel, Ik heb dan een T2, maar bij mij heb ik dat nog nooit kunnen ruiken, en zelf vind ik dit niet normaal. Hou het dus in de gaten, maar ga toch voor de zekerheid naar je dealer, het zou jammer zijn dat het een of ander doorbrandt. Ik zou er niet op gokken. Gr; Peter
|
|
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 16/11/2009 : 17:23:44
|
die brandende lucht is nu al een paar dagen er niet meer dus misschien lag het wel aan iets anders? en mijn dealer is de firma Oostendorp en die hebben altijd goede nazorg voor me instrument.
Grtz,
Daniel. |
|
|
|
Onderwerp |
|