Auteur |
Onderwerp |
|
R.A. Jansen
New Member
47 berichten |
Geplaatst - 15/11/2009 : 13:59:23
|
Wij hebben weer een fantastische workshop gehad bij Oostendorp Wezep gisteravond.
Veel goede vragen, duidelijke antwoorden, uitgebreide uitleg en ook nieuwe ontwikkelingen. Marco bedankt!
Het is duidelijk dat de Tyros3 klaar is voor de toekomst en de nog nieuw te ontwikkelen software, waarvan er nu al wat te koop zijn.
Marco gaf het advies om met het oog hierop het geheugen uit te breiden naar 1 gb, dat heb je in de toekomst gewoon nodig, koop het niet in een computerzaak maar b.v. bij Oostendorp, zij zetten er het ook in, dan weet je zeker dat het werkt, de tyros3 is erg kieskeurig, lang niet elk geheugen werkt en je behoud je garantie!!
Voor mij is wel duidelijk dat de steun van een team als Oostendorp belangrijk is in deze steeds technisch wordende maatschappij.
Je kan de packs apart kopen, maar bij hun kan je de 2 nieuwe premiumpacks + trombone al kopen voor rond € 240 (afhankelijk van de wisselkoers dollar/euro) en dan zetten ze alles er voor je op en controleren of alles werkt!, waar vind je zulke service en dat voor een eenmalige bedrag van € 35, maar dan zijn ze wel een uur voor je bezig!
Het orgelpremiumpack bv. is schitterend, er werd trouwens ook een nieuwe lesliebox gedemonstreerd voor de orgelliefhebbers.
De suggestie om via mixing console / tune de song te transponeren en daardoor alle midi in c te kunnen spelen was voor mij als meer dan welkom.
Zo zijn er meer goede opmerkingen gemaakt, heel leerzaam, Henk en zijn team, bedankt.
|
Bewerkt door R.A. Jansen op 18/11/2009 19:44:50 |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 15/11/2009 : 14:45:56
|
Kon er helaas niet bij zijn omdat ik gisterenavond moest werken, vrij vragen kan niet, dat is een crime! Hoop er wel een andere keer bij te zijn...
Groetjes, Bert |
|
|
gerpat
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 15/11/2009 : 15:44:50
|
Het was voor mij de eerste keer dat ik een workshop kon bijwonen alle voorgaande van de Tyros 2 op DVD heb ik gekocht en dus gezien, maar er bij zijn is toch wel heel veel leuker Dit is zeker te danken aan de grandiose manier van presentatie/spelen van Marco Riedijk maar uiteindelijk is het Henk Oostendorp en zijn mensen die het allemaal hebben mogelijk gemaakt dus wil ik deze mensen danken voor hun gastvrijheid en de verzorging van de koffie etc.
Gerard
|
Bewerkt door gerpat op 15/11/2009 15:46:44 |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 16/11/2009 : 09:57:38
|
t,was de 2 de keer voor mij, en t,was weer zeer leervol,en we hebben er weer een hoop van opgestoken! marco is een uitstekende man om het goed uit te leggen, en gezellig bovendien! team van henk, en henk ook uiteraard, bedankt voor de goed verzorgde avond,het is even een eind rijden, vooral weer naar huis,maar het is het meer dan waard!! ben blij dat ik overgestapt ben na jaren van dealer, en blijf voor altijd bij fa oostendorp!! grtz ryta |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|