Auteur |
Onderwerp |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 29/11/2009 : 13:27:00
|
Hoi allemaal,
Het volgende over Custom voices;
Ik heb de bank custom voices nu bijna helemaal vol (120 stuks) hoe kan ik deze nu gesorteerd op alfabet laten weergeven ?? nu staan harmnonika sounds allemaal door elkaar, saxen door elkaar etc.
Nu wil ik als ik de map CV open alles netjes gesorteerd staat, is dit mogelijk ??
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 29/11/2009 13:27:38 |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 29/11/2009 : 16:15:11
|
Hallo Toine,
indien dit in een map staat zou ik het proberen via de PC in de "HardDisk Modus", je weet wel met de USB-kabel en opstarten met "MusicFinder-knop" ingedrukt.
Indien dit echter "ExpansionBank"-voices zijn zul je deze "Library" wellicht moeten aanpassen via > "Voice Creator" >"Library EDIT" (knippen en plakken) en daarna opnieuw opslaan met > "Library Save"
Uit ervaring weet ik dat de tweede suggestie een hele bedoening is. Het kan ook zijn dat door het verplaatsen van deze voices de registraties misschien niet meer naar behoren werken ? doch dat weet ik niet zeker. In elk geval zal deze voicebank toch moeten geladen zijn indien er registraties mee gemaakt werden en je deze registraties wenst te gebruiken. Succes !
groetjes eddy |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 29/11/2009 : 18:46:15
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies Nu wil ik als ik de map CV open alles netjes gesorteerd staat, is dit mogelijk ??
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag... Het ordenen in mappen is zeker mogelijk, omdat de Choir&Vocal en Euro&USOrgan voices van Yamaha wel in een speciale map komen. Hoe ze dit doen is me nog niet duidelijk.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 18:40:35
|
Hoi,
Ik ga vanavond proberen of ik all mijn custom voices via mijn pc kan renamen en dan op de pc laten sorteren, en deze dan als individual load ga inladen in mijn Tyros zodat ik ik alles gesorteerd heb staan.
Dat sommige dan niet werken tbv de registraties vind ik niet zo erg, want die maak ik zelf wel.
Je hoort nog hoe dit verloopt,
Gr Toine
|
|
theplayer
Moderator
3014 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 20:02:18
|
Hallo Toine,
Je hoeft ze niet te renamen. Ze blijven gewoon op de plaats staan waar je ze geïnstalleerd hebt. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 20:54:39
|
Hoi Frans,
Tja idd daar heb je gelijk in helemaal niet aan gedacht dat ze gewoonweg op de plaats blijven staan die je opgeeft.
Dan is volgens mij maar 1 oplossing hiervoor:
Zelf een alfabetische lijst maken (op je pc) en dan deze handmatig via individual load inladen en dan deze library saven, of zie ik dit nu verkeerd ??
of heb jij een andere oplossing hiervoor??
Ik heb nl Europack voices, W.O.K. en pemo's en nog wat andere. de koppelingnaar registraties vind ik niet belangrijk, maar wel dat alle trompetten, saxen etc geordend staan.
Gr Toine
|
|
theplayer
Moderator
3014 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 22:00:08
|
Ja Toine,
Wat zou je doen, dat is natuurlijk altijd persoonlijk. Ik denk dat ik in jouw geval een map zou maken die ik voices noemde. Daarin maakte ik een map Saxen waar ik alle saxen in zette. Dan een map trompetten waar alle trompetten in gingen. Zo ging ik verder totdat alles een plaatsje had. (Verplaatsen gaat n.l. makkelijker dan wijzigen.)
Dan map voor map installeren, aansluitend vanaf plaats 1 enz. Zo krijg je alles bij elkaar en voorkom je dubbele installatie. (hoewel de Tyros3 daar zelf wel over begint te mekkeren.) Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 22:33:02
|
Hoi Frans,
Eigenlijk is dat best omslachtig, om het zo allemaal op een rijtje te hebben van mij, terwijl je na een poosje toch wel weet waar die sounds staan.
Ik denk dat ik de CV's maar gewoonweg ga inladen en laat zoals het is, en me wat meer ga toeleggen op mijn nootjes en alles wat daar mee te maken heeft want dat moet toch de muziek maken.
Maar bedankt voor het mee denken, mischien is dit weer wel mogelijk met de Tyros 4 of hoe dat beest heten gaat
Gr Toine
Bewerkt door laakies op 30/11/2009 22:33:54 |
|
|
|
Onderwerp |
|