| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 29/11/2009 : 19:14:18
|
Hallo T2ers, Ik heb de registratie's van Marco gedownload zie,, http://www.marcoriedijk.nl/site/marco/registraties.html En als het goed is staat het nu op de stick. Hoe kan ik dit nu terug vinden op mijn T2?? Ik druk van alles in, maar ik zie niets. Wie kan mij zeggen hoe dit moet?? Gr; Peter. |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
|
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 10:50:13
|
Hallo Frans, Wat ik wil laden is toch geen MF?? Het onderwerp wat jij stuurde, gaat over MF. Ik dacht dat die 5 nrs styls waren. Gr; Peter. |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 11:56:07
|
Oei, oei Peter,
Beetje dom van mij, maar was natuurlijk weer veels te snel. Maar die 5 files zijn ook geen styles, maar registrations. Dat zijn een soort snelkoppelingen naar bestaande styles. Druk in het mainscreen op Registration. (Knop J) Dan met Next naar je usb-stick en zoek de locatie op waar deze bestanden staan. Selecteer er een waarna je met de knoppen 1 t/m 8 de registratie kunt kiezen. Hoop dat het zo beter is. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 12:51:50
|
Hallo Frans, Het was ook nog vroeg toen je dit stuurde, maar het is gelukt. Bedankt voor je reactie, en groetjes; Peter. |
 |
|
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 15:08:04
|
Hoi Peter,
Als je een style zoekt op HD of stick dan druk je eerst in het hoofdscherm op Style.
Als je een registratie zoekt op HD of stick dan druk je eerst in het hoofdscherm op registratie.
Dus, eerst de voordeur openen en dan via de deur naar de kamer die je zoekt.
Op die manier werkt het bij de andere soorten ook.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
 |
|
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 16:43:37
|
Hallo Hans, Ik ben er nu achter hoe het zit. Nog bedankt voor de hulp van laatst. Gr,en tot ziens een keer. Peter. |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|