Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Songs inladen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  17:08:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Geachte forumleden, ben bezig, proberen om songs in te laden en krijg het maar niet voor elkaar. Krijg wel de mappen vanaf de USB stick naar de T3 maar de songs op een of andere manier die erin moeten staan krijg ik niet te zien, laat staan ermee spelen! Hoe zit dat nu? Hetzelfde gaat ook op voor de orgelvoices van Oostendorp.
Groetjes, Bert

Bewerkt door bertus op 02/12/2009 17:41:33

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  17:26:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Voor alle zekerheid: zijn de songs op de USB stick midi bestanden met de extensie .mid?
Als dit zo is, dan moet je de songs kunnen zien.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Ga naar bovenaan de pagina

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  17:43:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja het zijn midi files en kan ze inderdaad zien op de HD van de Ty3. Hoe dan verder?

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  17:47:13  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertus

Ja het zijn midi files en kan ze inderdaad zien op de HD van de Ty3. Hoe dan verder?

Ik weet niet of je het weet maar er bestaat een handleiding
sis

Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  17:53:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi Bert,

Druk eerst eens op de knop song in het hoofdscherm
Daarna zal je waarschijnlijk de songs wel zien.

BELANGRIJK: eerst de deur openen naar de kamer waar je naar toe wilt.
Dat doe je thuis ook, dus ook op een PC of een Tyros 1-2-of 3.

Ik hoor nog wel.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  22:02:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Hans,
Gedaan wat je zei en zie inderdaad de songs die erin stonden toen ik mijn Ty3 kreeg. Maar de nieuwe songs die ik probeer te laden ho maar. Ook de handleiding is daar erg beknopt in. Ik denk dat ik nu met al dat kopieren en plakken een zooitje van mijn Hd hebt gemaakt qua volgorde. Ook die orgelsounds ( van Oostendorp ) zijn niet meer terug te vinden, als ze er ooit op hebben gestaan. Ik denk zelf dat ik me meer moet gaan verdiepen library load en dergelijke want dat heb ik nog steeds niet door. Ik denk dat daar de oorzaak van alles zit. Fout natuurlijk, die zit bij mij ...geduld...,

Allemaal bedankt voor jullie reacties,
Bert

Bewerkt door bertus op 02/12/2009 22:33:29

theplayer
Moderator

3015 berichten

Geplaatst - 02/12/2009 :  23:17:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Bert,

De fout die je waarschijnlijk gemaakt hebt, is dat je in het verkeerde menu zit.
Als je song wilt kopieren, moet je zorgen dat je in het menu van songs zit.
Druk dus op de songknop in het mainmenu. (je ziet dan ook boven aan het display SONG staan.)
Als je in het stylemenu zit en je wilt een folder met songs overzetten, neemt ie alleen de folder mee en de songs laat ie staan.
Probeer het dus op die manier, dan moet het wel lukken.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 03/12/2009 :  20:58:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Halllo, thanks voor je reactie, je gaat het van mij horen hoor, maar de komende dagen heb ik erg veel werk in het verschiet maar ik meld me wel weer, ga het zodra ik kan uitproberen!

Groetjes, Bert

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 07/12/2009 :  18:47:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Daar ben ik weer, even uitgewerkt. Heb weer en poging gedaan maar als alle songs in een keer wil overzetten zegt die niet genoeg diskspace, maar 4 mb. Een song is gelukt zowaar, ik denk meer geluk dan wijsheid. Dit houd zeker in dat ik geheugen sims erbij moet hebben?

Groet, Bert

theplayer
Moderator

3015 berichten

Geplaatst - 07/12/2009 :  19:07:22  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Bert,

Ik begrijp dat je ze in USER wilt zetten.
Dat is inderdaad maar 4 MB dus snel vol.
Dimm-geheugen is alleen noodzakelijk als je voices wilt laden.
Heeft dus niets met deze songs te maken.
Het is beter om ze gewoon op de harddisk te zetten.
Daar kun je er duizenden op kwijt.
Zorg wel dat je ze in een folder zet.
Groetjes,

Bewerkt door theplayer op 07/12/2009 19:11:05

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 07/12/2009 :  21:07:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Vandaar, ik zet ze in user, dat is dus niet goed! Dom, dom, dom. Dus als ik het goed begrijp een map maken op de HD en een herkenbare naam geven, naar de USB, copy en selecteer de map die je wilt, terug naar de HD druk op paste en dan de zojuist aangemaakte map aldaar selecteren? Klopt dat dan?
Bedankt en groet, Bert

theplayer
Moderator

3015 berichten

Geplaatst - 07/12/2009 :  21:43:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Eerst de map van je keuze op de harddisk openen en dan paste.
groetjes,

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 07/12/2009 :  22:06:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Oke, begrepen, morgen ga ik verder uitvogelen, bedankt! Laat het je weten, mag nu niet meer fout gaan dacht ik!

Groet, Bert

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 10/12/2009 :  13:04:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo, het is gelukt. Maar als ik het deed zoals jij mij corrigeerde kreeg ik wel de mappen te zien maar van verschillende niet de inhoud en van andere weer wel. Maar de aanhouder wint. Nu staat alles erin. Het is best wel leuk om dat af te spelen en zelf variaties er op te maken. Kan je nu deze registraties van de nummers ook nog apart opslaan? Want ik moet je zeggen dat die best wel mooi klinken. Genoeg voor nu, stap voor stap ga ik door. De baas roept dus ik mag vanavond weer...

Groetjes, Bert

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 17/12/2009 :  19:59:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo, om nog even terug te komen op bovenstaande, heb even geen tijd gehad om verder te gaan ermee. De songs stonden er toen in, geen probleem. Nu na een paar dagen weer eens lekker gaan spelen en al de songs zijn verdwenen?!! Ik probeer het weer te doen als hierboven omschreven maar ik zie ze nergens meer behalve op de stick op de pc! Zal wel niet vreemd zijn maar voor mij dus wel. Als ik op paste druk vraagd die wel of ik alles wil overschrijven, zeg dan ja en hij gaat zijn gang.
Dan zijn de mappen met inhoud dus overschreven zou je zeggen en verder kom ik nu niet, vreemd hoor.
Weet iemand daar raad mee?

Met dank als vanouds, Bert

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 17/12/2009 :  20:44:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Wat je ook kan doen is de Tyros even aan de pc koppelen en dan met de musicFinderknop en de powerknop te gelijk indrukken dan krijg je alle mappen te zien die in de Tyros staan en alle bestanden en dan met de pc op zoeken drukken. en zo kan je ook de heleboel slepen en verplaatsen in de juiste mappen.

Grtz,

Daniel.
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000